Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #1 Skrevet 15. desember 2015 Jeg har en dagmamma som gutten skal begynne hos etter nyttår, hun bor rett atme der jeg jobber. Jobben min ligger 15min(uten trafikk) unna der vi bor, det blir som oftes jeg som leverer og henter, bortsett fra av og til når samboeren må, men det kommer ann på hvordan jeg jobber, og blir ikke såå ofte han må gjøre det. Jobben hans ligger 5min unna der vi bor, så er en omvei for han å kjøre til dagmamma. Har sakt at det kanskje er snakk om bare en dag i uka, noen uker mer, andre uker ikke i det hele tatt, og det er snakk om 7 mnd. Får kontantstøtte fra mars, dagmamma tar 200kr dagen, og skal ha betalt for minst 10 dager i mnd. Siden jeg jobber turnus blir jeg ha gutten min hjemme når jeg er hjemme. Fikk i dag brev om at jeg fikk bhg plass, som ligger 5-10 min lengre unna der jeg jobber. Men ser egentlig ikke noe grunn til å ta den, men samtidig er jeg usikker. Samtidig kan jeg ikke levere han i bhg siden den ikke åpner før 0730, og jeg begynner på jobb noen ganger 0715. Blir uansett å søke ny bhg plass til august, som er nærmere der vi bor så far også kan levere og hente. Så jeg blir jo å "tjene" på å ha dagmamma med kontantstøtte. Men skjønner ikke hvorfor jeg er så usikker.. Anonymous poster hash: f037e...fa8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå