Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #1 Skrevet 14. desember 2015 Han har alltid vært ustabil. Tåler konstruktiv kritikk veldig dårlig! Han går i forsvarsposisjon med en gang. Helt siden jeg fant ut av graviditeten har jeg pushet på for å bli ferdig med huset. Men han sitter heller fremfor PC, TV og playstation. Det er alltid jeg som har tatt insiativ til å begynne/fortsette. Rundt graviditetsuke 30 begynte jeg å få bekkenløsning, men likevel var det jeg som vasket, grunnet og malte vegger. Han har begynt med gyttergangen (for to år siden), men den er ennå ikke ferdig. Det er ujevn maling på veggen etter første strøk og det ser ikke ut. Veldig halvgjort det han gjør. Han LOVET at vi skulle bli ferdig med oppussing, rydding og vasking til byen kommer. Men det ser ut til at jeg må gjøre alt... Tre uker til termin og han har vært å handlet seg ny TV, playstation og spill. (Ikke snakk om småpenger) I flere månder har jeg irritert meg over denne tiltaksløse mannen, så i dag tok jeg det opp. Han reagerte SVÆRT kraftig! Hyyyler, roper og kjefter. Noe han ofte (alltid!) gjør dersom noen sier i mot ham, han mottar "kritikk" etc. Skremmende barnslig oppførsel! Kjenner jeg er så lei. Han er virkelig ingen MANN!! Han bryter meg ned og oppfører seg dårlig. Anonymous poster hash: cceab...dd3
hysterika Skrevet 14. desember 2015 #2 Skrevet 14. desember 2015 Er det første barnet? Klarer du å finne tilbake til noe av det som gjorde at du ønsket å få barn med denne mannen?
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #3 Skrevet 14. desember 2015 Ikke en jeg ville hatt i nærheten eller som et farseksempel til mitt barn,hvertfall Anonymous poster hash: 4d7a0...f2e
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #4 Skrevet 14. desember 2015 Jeg er som regel for å prøve å jobbe med problemene, men denne mannen hadde jeg flyttet fra før fødselen, ja! Jeg hadde sørget for å endre adresse før fødsel slik at jeg ikke bodde sammen med ham når barnet blir født for å få hovedomsorgen alene. Du har kjempet lenge nok med denne mannen, og når han reagerer som han gjør nå, da hadde jeg gått. Han er ikke klar for familie og ansvar. Han har helt tydelig personlige problemer (depresjon? diagnose?), men det må han selv ta ansvar for å få hjelp med. Det kan ikke du ta ansvar for. Nå må du tenke på deg selv og hva som er best for deg og barnet. Flytt asap og endre adresse i folkeregisteret så fort som mulig. Anonymous poster hash: fad00...17d
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #5 Skrevet 14. desember 2015 Ble gravid på p-piller og fant det ut ganske sent (uke 11). Så jeg/vi hadde ikke diskutert det å få barn. Hi Anonymous poster hash: cceab...dd3
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #6 Skrevet 14. desember 2015 Kom deg vekk!! Han høres fryktelig umoden og ansvarsløs ut! Anonymous poster hash: 26b1a...9a8
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #7 Skrevet 14. desember 2015 Minner om min eksmann, bortsett fra temperamentet. Null hjelp eller tiltak, fullstendig ubrukelig. Jeg pusset opp kjøkkenet 6 mnd gravid, mens han lå på sofaen og sov. Lagde ikke jeg middag en dag, ble det ikke middag den dagen. Skulle gått fra ham før. Tufs. Og nå er jeg bundet til ham resten av livet med barn. Anonymous poster hash: 126d5...c60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå