Gå til innhold

Dere som liker å fargelegge...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om dere kunne valgt fritt, hvilke motiver ville dere helst ha fargelagt?

Anonymous poster hash: 7ec80...da2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eventyr, fantacy. Feer, drager, dyr...

Anonymous poster hash: 29ffe...2fb
Skrevet

Eventyr, fantacy. Feer, drager, dyr...

Takk, jeg driver å tegner en fargelegginsbok, og trenger ideer, eller trenger egentlig ikke ideer, men trenger å vite hva folk flest liker å fargelegge :)

Anonymous poster hash: 7ec80...da2

Skrevet

Dyr, landskap og symetriske mønstre

Anonymous poster hash: 66724...948

Skrevet

Ting med få store overflater og heller flere detaljer, hvis du skjønner hva jeg mener. Synes det ser så kjipt ut med en stor fargeklatt midt på siden, og mange sprikende farger rundt. Kan fint bruke 3-4 farger i én "rute", men synes det er mer avslappende å kunne ha en farge i hele ruten. Kronglete forklart kanskje :P

Og jeg er møkk lei ting med blader! Blir så sinnsykt mye grønt, og for mye av samme tingen. Samme med disse fiskene med fiskeskjell. Man blir mektig lei før man kommer halvveis! 
Synes skog, eng, blomster, trær osv er ganske oppbrukt også.Alt for mye grått, grønt, brunt osv. Liker by-bøkene, men igjen, blir mye de samme fargene ca. og mye gjentakelse. Liker også mandala veldig godt, og det var det jeg begynte med for 4-5 år siden, men da er vi tilbake til det med for store overflater.Mandala trenger detaljer ;) 

Skulle til å skrive at dyr også er oppbrukt, men hva med litt mer eksotiske dyr? Ikke hester, fugler og fisk. Gi meg heller en surikat, gekko eller ape av noe slag. Generelt råd er vel å tenke utenfor boksen :P

Fikk printet ut et ark fra en lekebutikk en gang, og det var gøy. En sånn amerikansk lekebutikk som var overfylt og spennende. Underveis i fargeleggingen kom jeg over ting jeg ikke hadde lagt noe merke til før jeg hadde farget en del. Men det fikk jeg på A3-ark, så det var jo plass til det der. 

Anonymous poster hash: 440ba...386
Skrevet

Ting med få store overflater og heller flere detaljer, hvis du skjønner hva jeg mener. Synes det ser så kjipt ut med en stor fargeklatt midt på siden, og mange sprikende farger rundt. Kan fint bruke 3-4 farger i én "rute", men synes det er mer avslappende å kunne ha en farge i hele ruten. Kronglete forklart kanskje :P

Og jeg er møkk lei ting med blader! Blir så sinnsykt mye grønt, og for mye av samme tingen. Samme med disse fiskene med fiskeskjell. Man blir mektig lei før man kommer halvveis!

Synes skog, eng, blomster, trær osv er ganske oppbrukt også.Alt for mye grått, grønt, brunt osv. Liker by-bøkene, men igjen, blir mye de samme fargene ca. og mye gjentakelse. Liker også mandala veldig godt, og det var det jeg begynte med for 4-5 år siden, men da er vi tilbake til det med for store overflater.Mandala trenger detaljer ;)

Skulle til å skrive at dyr også er oppbrukt, men hva med litt mer eksotiske dyr? Ikke hester, fugler og fisk. Gi meg heller en surikat, gekko eller ape av noe slag. Generelt råd er vel å tenke utenfor boksen :P

Fikk printet ut et ark fra en lekebutikk en gang, og det var gøy. En sånn amerikansk lekebutikk som var overfylt og spennende. Underveis i fargeleggingen kom jeg over ting jeg ikke hadde lagt noe merke til før jeg hadde farget en del. Men det fikk jeg på A3-ark, så det var jo plass til det der.

Blader må ikke være grønne...

Blader skifter farger de å.

Anonymous poster hash: 73438...b00

Skrevet

Eventyr hadde kanskje vært gøy, troll, tusser og sånne temaer.

Den boka som heter Under havet likte jeg ganske godt.

Skrevet

Blader må ikke være grønne...

Blader skifter farger de å.

Anonymous poster hash: 73438...b00

Nei, selvfølgelig ikke, men om det er 150 bladet i én tegning, og alle skal ha samme farge eller nyanse (regner med at du ville valgt bladene i farger fra grønt, brunt, oransje, rød og gul, og ikke blå, rosa osv?). Jeg er så lei av at én farge, eller nyanse om du vil, tar opp for mye plass. 

Skrevet

Jeg har fullstendig dilla på Sirkler, eller Querkles, av Thomas Pavitte, så jeg fargelegger bare i de bøkene for tiden. Digger at jeg ikke vet hva motivet er før jeg har farget en stund. Det finnes en fasit bak i boka, men kikker bevisst ikke på den, da det er gøyere å se et kjent ansikt vokse frem sakte, men sikkert. Har bl.a. endt opp med en kul tegning av Martin Luther King Jr i Pride-aktige farger. ☺️🙊

Anonymous poster hash: 9861f...00a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...