Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #1 Skrevet 14. desember 2015 Og har SÅ lyst til å gå ut og shoppe alt jeg vil av nye klær! Men føler ikke jeg kan ta meg råd til det. Kunne sikkert satt av noen tusen, men får dårlig samvittighet. Barna har det de trenger, mat har vi og et sted å bo. De gamle klærne er jo ikke ødelagte, de er brukbare, men alt for store... Anonymous poster hash: a7eb1...4c2
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #2 Skrevet 14. desember 2015 Selvfølgelig må du kjøpe klær som passer til den nye kroppen din!:-) Det fortjener du! Liker du å gå rundt i for store klær? Synes du det er fint at andre gjør det? Du har vært utrolig flink, så kjøp deg noen få plagg av gangen. Etter bukser og et par topper. Og undertøy! Anonymous poster hash: 7490d...2c7
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #3 Skrevet 14. desember 2015 Shop i vei, med GOD samvittighet! Du har virkelig fortjent å unne deg selv noe! Så flink du har vært 😊 Anonymous poster hash: 5178f...917
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #4 Skrevet 14. desember 2015 Det MÅ du unne deg! Velfortjent. Skal igang selv nå etter jula, og om jeg klarer de 20 kg som sitter altfor godt så skal jeg virkelig unne meg en god del nye fine klær! Kjøp deg et par fine ting nå til jula, og ta en god runde på januarsalget og unn deg nye klær til en ny figur! Håper jeg klarer det selv! Må bare gå all in denne gangen:) Anonymous poster hash: 06718...670
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #5 Skrevet 14. desember 2015 Så flink du har vært! Skulle ønske det var meg. Og for all del, unn deg noe nytt og fint! Anonymous poster hash: 0e618...7d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå