Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #1 Skrevet 14. desember 2015 Jeg har to barn i barnehage. Det er en annen mamma der som jeg har blitt så betatt av. Har vært interessert i henne i snart et år. Har så lyst til å ta kontakt, men vet ikke hvordan. Kan jo bli veldig pinlig. Vet egentlig ingenting om henne. Føler meg som en fjortis! Bor på en liten plass.. Anonymous poster hash: 91f97...676
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #3 Skrevet 14. desember 2015 Vet du om hun er int. i andre damer da? Hadde prøvd å tilfeldigvis befunnet meg på samme plass som henne på fritiden. Småflørtet litt, og sett hvordan responsen var... Ønsker deg hell og lykke... Anonymous poster hash: 3dc71...b5e
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #4 Skrevet 14. desember 2015 Hei lolisen.. du glemte visst Anonym knappen da du dytta innlegget ditt. Jeg går utifra at du selv er en kvinne og ikke en mann? Isåfall ville jeg følt det litt ubekvemt om en annen mamma i bhg til mine barn hadde tatt kontakt med meg fordi hun var betatt. Du sier du ikke vet noe om den andre mammaen så da regner jeg med at hun med stor sannsynlighet er heterofil. Du kan jo prøve å ta kontakt. Evt invitere barnet hennes med hjem om det bruker å leke med ditt barn og ta det derfra. Men jeg ville absolutt ikke sluppet ut noen signaler som viser at du er betatt altså. Tror det fort kan bli veldig kleint. For begge. Anonymous poster hash: dfb11...e11
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #5 Skrevet 14. desember 2015 Takk for svar Vet hun er interessert i damer. Har lyst til å ta kontakt, men hun vil sikkert tro jeg er gal. Vet virkelig ingenting om henne.. sier bare hei i bhg. Vanskelig å oppsøke steder hun er da hehe Be barnet hjem blir også rart på grunn av alder. Anonymous poster hash: 91f97...676
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #6 Skrevet 14. desember 2015 Takk for svar Vet hun er interessert i damer. Har lyst til å ta kontakt, men hun vil sikkert tro jeg er gal. Vet virkelig ingenting om henne.. sier bare hei i bhg. Vanskelig å oppsøke steder hun er da hehe Be barnet hjem blir også rart på grunn av alder. Anonymous poster hash: 91f97...676 Hvis du vet hun liker jenter, så er det vel ikke noe problem Ta kontakt Anonymous poster hash: 500af...6c7
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #7 Skrevet 14. desember 2015 Hva skal jeg si da.. er så redd det skal bli helt feil. Må treffe på henne i noen år til Anonymous poster hash: 91f97...676
Luksusdyret Skrevet 14. desember 2015 #8 Skrevet 14. desember 2015 Vet du om hun er int. i andre damer da? Hadde prøvd å tilfeldigvis befunnet meg på samme plass som henne på fritiden. Småflørtet litt, og sett hvordan responsen var... Ønsker deg hell og lykke... Anonymous poster hash: 3dc71...b5e Det første jeg hadde sjekket er om dama var i et forhold. Man legger ikke an å opptatte menn eller damer, uansett legning. Det kan også bli utrolig kleint hvis hun ikke er lesbisk og er gift/samboer. Tenk at deres barn må tilbringe flere år i barnehagen og foreldre må omgås. Blir ubehagelig med videre kontakt i tilfelle HI tråkker i salaten.
Lolisen Skrevet 14. desember 2015 #9 Skrevet 14. desember 2015 Helt enig i det! Hun er singel. Tenker ikke å legge an på henne, men vil bli kjent. Så kan jeg se hvor det bærer. Tror ikke hun er klar over min legning.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #10 Skrevet 14. desember 2015 Helt enig i det! Hun er singel. Tenker ikke å legge an på henne, men vil bli kjent. Så kan jeg se hvor det bærer. Tror ikke hun er klar over min legning. Begynn å snakk med henne når dere møtes i barnehagen, værhyggelig og interessert, men ikke pågående. Kanskje dere har noen felles interesser Anonymous poster hash: 500af...6c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå