Gå til innhold

Så betatt!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to barn i barnehage. Det er en annen mamma der som jeg har blitt så betatt av. Har vært interessert i henne i snart et år. Har så lyst til å ta kontakt, men vet ikke hvordan. Kan jo bli veldig pinlig. Vet egentlig ingenting om henne. Føler meg som en fjortis! Bor på en liten plass..

 

Anonymous poster hash: 91f97...676

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du om hun er int. i andre damer da?

 

Hadde prøvd å tilfeldigvis befunnet meg på samme plass som henne på fritiden. Småflørtet litt, og sett hvordan responsen var...

 

Ønsker deg hell og lykke...



Anonymous poster hash: 3dc71...b5e
Skrevet

Hei lolisen.. du glemte visst Anonym knappen da du dytta innlegget ditt.

 

Jeg går utifra at du selv er en kvinne og ikke en mann?

Isåfall ville jeg følt det litt ubekvemt om en annen mamma i bhg til mine barn hadde tatt kontakt med meg fordi hun var betatt.

Du sier du ikke vet noe om den andre mammaen så da regner jeg med at hun med stor sannsynlighet er heterofil.

 

Du kan jo prøve å ta kontakt. Evt invitere barnet hennes med hjem om det bruker å leke med ditt barn og ta det derfra. Men jeg ville absolutt ikke sluppet ut noen signaler som viser at du er betatt altså. Tror det fort kan bli veldig kleint. For begge.

 

Anonymous poster hash: dfb11...e11

Skrevet

Takk for svar :) Vet hun er interessert i damer. Har lyst til å ta kontakt, men hun vil sikkert tro jeg er gal. Vet virkelig ingenting om henne.. sier bare hei i bhg. Vanskelig å oppsøke steder hun er da hehe :) Be barnet hjem blir også rart på grunn av alder.

 

Anonymous poster hash: 91f97...676

Skrevet

Takk for svar :) Vet hun er interessert i damer. Har lyst til å ta kontakt, men hun vil sikkert tro jeg er gal. Vet virkelig ingenting om henne.. sier bare hei i bhg. Vanskelig å oppsøke steder hun er da hehe :) Be barnet hjem blir også rart på grunn av alder.

 

Anonymous poster hash: 91f97...676

Hvis du vet hun liker jenter, så er det vel ikke noe problem :) Ta kontakt  :)

 

Anonymous poster hash: 500af...6c7

Skrevet

Hva skal jeg si da.. er så redd det skal bli helt feil. Må treffe på henne i noen år til :)

 

Anonymous poster hash: 91f97...676

Skrevet

 

Vet du om hun er int. i andre damer da?

 

Hadde prøvd å tilfeldigvis befunnet meg på samme plass som henne på fritiden. Småflørtet litt, og sett hvordan responsen var...

 

Ønsker deg hell og lykke...

 

Anonymous poster hash: 3dc71...b5e

 

 

 

Det første jeg hadde sjekket er om dama var i et forhold. Man legger ikke an å opptatte menn eller damer, uansett legning. Det kan også bli utrolig kleint hvis hun ikke er lesbisk og er gift/samboer. Tenk at deres barn må tilbringe flere år i barnehagen og foreldre må omgås. Blir ubehagelig med videre kontakt i tilfelle HI tråkker i salaten.

Skrevet

Helt enig i det! Hun er singel. Tenker ikke å legge an på henne, men vil bli kjent. Så kan jeg se hvor det bærer. Tror ikke hun er klar over min legning.

Skrevet

Helt enig i det! Hun er singel. Tenker ikke å legge an på henne, men vil bli kjent. Så kan jeg se hvor det bærer. Tror ikke hun er klar over min legning.

Begynn å snakk med henne når dere møtes i barnehagen, værhyggelig og interessert, men ikke pågående. Kanskje dere har noen felles interesser

 

Anonymous poster hash: 500af...6c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...