Gå til innhold

Numment ben med strålende smerter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid og har nettopp fått bekkenløsning. Fikk tidlig smerter på jobb i dag men gikk greit gjennom dagen, kan variere stillinger og bevege meg litt.

Men da jeg var ferdig og skulle gå hjem fikk jeg masse strålende smerter nedover benet og i rumpa, helt ned til fotsålen. Benet "svikter" litt når jeg prøver å gå på det og nå kjennes det numment ut.. Er dette vanlig når man har bekkenløsning eller er dette noe annet? Er venstre ben om det har noe å si. Vanskelig å finne mye informasjon om hvordan bekkenløsningssmerter er så da prøver jeg lykken her.

Anonymous poster hash: 18a99...4a7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh yes, isjasnerven som kommer i klem. Jeg har det titt og ofte (gravid i uke 21 nå). Kom deg til fysioterapeut, kiropraktor, manuellterapeut o.l ganske snart. Be om sykemelding hvis du føler det kan hjelpe. Nå er ikke tiden for å presse seg, da kan du slite med bekkenet i årevis.

Skrevet

Sånn hadde jeg det også, bekkenet sklir ut og isjiasnerven kommer i klem. Et helsike er det, var vondt lenge etter fødselen også...

Anonymous poster hash: 64a45...653
Skrevet

Jeg er gravid og har nettopp fått bekkenløsning. Fikk tidlig smerter på jobb i dag men gikk greit gjennom dagen, kan variere stillinger og bevege meg litt. Men da jeg var ferdig og skulle gå hjem fikk jeg masse strålende smerter nedover benet og i rumpa, helt ned til fotsålen. Benet "svikter" litt når jeg prøver å gå på det og nå kjennes det numment ut.. Er dette vanlig når man har bekkenløsning eller er dette noe annet? Er venstre ben om det har noe å si. Vanskelig å finne mye informasjon om hvordan bekkenløsningssmerter er så da prøver jeg lykken her. Anonymous poster hash: 18a99...4a7

Har du fått påvist bekjenløsning? Hadde det samme, var ikke bekkenløsning men bekkenlåsning og nerver i klem pga graviditet. Knakk meg opp hos kiropraktor og ble god som gull

Anonymous poster hash: 8a5ca...f4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...