Gå til innhold

Noen med Apple Watch her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er den verdt prisen ?

Har akkurat kjøpt til mannen, til 4300 kr (kombinert jul og bursdagsgave). Synes det er bra dyrt for en sånn gadget men så er han veldig beskjeden på forbruk ellers da. Kjøper seg sjelden noe nytt. 

 

Spent på om han liker den. 



Anonymous poster hash: 03bbd...316
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den, og digger den :)

Barna synes det er morsomt når det ringer og jeg snakker i klokken som en hemmelig agent😎 Kjekt å få opp mail, varsler og meldinger på møter. Jeg er mester i å glemme å skru på lyden på tlf på morgenen, men klokken vibrerer når det ringer. Vi har Tesla, og jeg kan låse opp bilen, starte klimaanlegget etc med klokken. Kalenderen er alltid tilgjengelig.

Skrevet

Jeg har den, og digger den :)

Barna synes det er morsomt når det ringer og jeg snakker i klokken som en hemmelig agent😎 Kjekt å få opp mail, varsler og meldinger på møter. Jeg er mester i å glemme å skru på lyden på tlf på morgenen, men klokken vibrerer når det ringer. Vi har Tesla, og jeg kan låse opp bilen, starte klimaanlegget etc med klokken. Kalenderen er alltid tilgjengelig.

 

 

Oi, kan den gjøre alt det?

Stilig.

 

Hi

 

 

Anonymous poster hash: 03bbd...316

Skrevet

Hva bruker man den til? Er det som en mobil?

 

 

Anonymous poster hash: 96d28...1c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...