Gå til innhold

Fedre er noe DRITT!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fedre som slår, fedre som voldtar, fedre som dreper!!! OTF!!! Orker ikke å lese mer om fedre som fucker opp et helt liv fordi de selv er fuckd opp i hue!!!

Anonymous poster hash: 6a987...a4f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som du har vonde erfaringer. Vil bare si at ikke alle er slik. Min egen far er sær, men snill som en sommerdag er lang. Mannen min er virkelig verdens beste.

Anonymous poster hash: bb059...4b5

Skrevet

Mødre drikk, mødre slår, mødre overser borna sine, mødre lar stefar terrorisere borna sine av frykt for å bli åleine.....

Verden blir litt betre om vi ikkje skjær alle over ein kam.

Skrevet

Det er helt sant det du sier Syngensang, men min far er en dritt og han vil alltid være en dritt! mitt første forhold endte opp med vold, og nå er jeg igjen i ett helvetes forhold. Jeg har forelsket meg i djevelens lillebror! Unnskyld frustrasjonen, men har mistet troen på at det finnes noen ''fairytale princes'' out there!!! 

HI

Skrevet

Men uten en far hadde du ikke vært til. Så aldri så ille at det ikke er godt for noe.  :blomst:

Anonymous poster hash: e803c...62f
Skrevet
Det er helt sant det du sier Syngensang, men min far er en dritt og han vil alltid være en dritt! mitt første forhold endte opp med vold, og nå er jeg igjen i ett helvetes forhold. Jeg har forelsket meg i djevelens lillebror! Unnskyld frustrasjonen, men har mistet troen på at det finnes noen ''fairytale princes'' out there!!!   HI Anonymous poster hash: 6a987...a4f [/qu

Er vel ofte slik at damer som er vokst opp med en dårlig far tiltrekker seg disse mennene i voksen alder. De fleste menn er ikke konemishandlere, allikevel klarer noen å gå fra forhold til forhold til forhold med slike

Anonymous poster hash: d7dbd...107

Skrevet

Det er helt sant det du sier Syngensang, men min far er en dritt og han vil alltid være en dritt! mitt første forhold endte opp med vold, og nå er jeg igjen i ett helvetes forhold. Jeg har forelsket meg i djevelens lillebror! Unnskyld frustrasjonen, men har mistet troen på at det finnes noen ''fairytale princes'' out there!!!

HI

Huff, trist at du har opplevd det. Det finst gode menn, men det er sikkert ikkje så lett å sjå når du har vore uheldig kvar gong!!! Håpar det ordner seg for deg. (Også håpar eg du gjer det slutt med djevelens lillebror sjølv om du er forelska, gje deg sjølv sjansen til å treffe ein god mann etterpå!!!Lukke til:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...