Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #1 Skrevet 14. desember 2015 Litt nysgjerrig... Her har barna alt de trenger (ikke noen overflod da), mens mannen og jeg har flere ting vi hadde trengt, men ikke har sett oss råd til. Mannen skulle hatt en gore tex-aktig jakke, penbukse og nye jeans. Jeg mangler basictopper. Vi jobber begge fullt, har nybygget hus, biler etc, så utgiftene er relativt høye. Er det vanlig å ikke ha alt på stell på den fronten til enhver tid? Anonymous poster hash: 43ec2...e3c
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #2 Skrevet 14. desember 2015 Hvis barna har alt de trenger vil jeg nesten si dere har alt på stell. Da regner jeg med at dere har hverdagsklær Anonymous poster hash: 7cc5a...8c7
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #3 Skrevet 14. desember 2015 Nei, har mangla god utebukse i mange år. Fekk endelig kjøpt det i fjor. Borna har alt dei treng. Så eg syns igrunn vi har det vi treng sjølv om vi foreldra av og til manglar litt utstyr. Anonymous poster hash: 88fd2...492
**venter** Skrevet 14. desember 2015 #4 Skrevet 14. desember 2015 Nei, jeg hater å handle klær til meg selv så bruker klærne mine til de er slitne og fæle. Havner dermed alltid litt bakpå når det gjelder til meg selv. Jeg er for å bruke klærne sine, samt å unngå overforbruk, men jeg er ikke i nærheten
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #5 Skrevet 14. desember 2015 Barna Ja, jeg tvert imot Anonymous poster hash: c79a6...d66
februarprins2013 Skrevet 14. desember 2015 #6 Skrevet 14. desember 2015 sønnen min har alt og jeg det jeg trenger
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #7 Skrevet 14. desember 2015 Jeg har alt jeg trenger i den forstand at jeg aldri trenger å fryse eller lide noen nød. Men hver gang jeg skal på fest utbryter jeg at jeg har jo ingenting å ha på meg!! Anonymous poster hash: 45661...11e
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #8 Skrevet 14. desember 2015 Hadde jeg hatt mer penger så hadde jeg kjøpt mer ull til sønnen min. Nå har vi to sett med ull som går på rundgang. Hadde jeg hatt mer penger så hadde jeg nok kjøpt regntøy med for inni også,syns det er veldig greit å ha. Men blir for dyrt å kjøpe ett tynt regntøy itellegg til ett foret. Å skulle gjerne hatt ett par med vintersko til. Nå har vi bare ett par med vintersko å om de blir våte å ikke tørker til dagen etterpå så er det fullstendig krise. Til meg selv så skulle jeg ønske jeg hadde råd til noen fine støvletter som samtidig var varme Jeg har vært så heldig å få noen vintersko gratis å det er jeg kjempe takknemlig for! Men når en skal pynte seg litt så hadde det vært greit med noen varme støvletter som samtidig var fine nok til å brukes til finklær. Skulle også ønske jeg hadde penger til kjøpe noen klær til meg,da tenker jeg både hverdag og finklær Har funnet mye fint på Fretex til en billig penge,men de har aldri min størrelse. Anonymous poster hash: 22d5e...e15
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. desember 2015 #9 Skrevet 14. desember 2015 Ja og mer til Hadde jeg hatt mer penger hadde jeg kjøpt mer også, både til barn og voksne Men jeg er også ofte i den situasjonen at jeg ikke har noe å ha på meg da hehe
Fandens Oldemor Skrevet 14. desember 2015 #10 Skrevet 14. desember 2015 Nei, ikke akkurat nå. Har prioritert studier og hus.
Elsker livet Skrevet 14. desember 2015 #11 Skrevet 14. desember 2015 Jeg føler alltid jeg mangler noe, men egentlig har jeg i overflod om jeg setter det i perspektiv. Har klær og utstyr for enhver anledning. Problemet er bare at jeg finner noe galt med det meste av det jeg har, spesielt når jeg skal sette klærne sammen. Skibuksa er litt for løs i baken og knirker når jeg går, hanskene er litt for varme rundt håndleddet, jakka har litt for klumpete lommer, lengden på jakka matcher ikke helt den løse baken på buksa, pologenseren er litt for stram i halsen og hjelmen matcher ikke helt fargen til jakka osv.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #12 Skrevet 14. desember 2015 Jeg føler alltid jeg mangler noe, men egentlig har jeg i overflod om jeg setter det i perspektiv. Har klær og utstyr for enhver anledning. Problemet er bare at jeg finner noe galt med det meste av det jeg har, spesielt når jeg skal sette klærne sammen. Skibuksa er litt for løs i baken og knirker når jeg går, hanskene er litt for varme rundt håndleddet, jakka har litt for klumpete lommer, lengden på jakka matcher ikke helt den løse baken på buksa, pologenseren er litt for stram i halsen og hjelmen matcher ikke helt fargen til jakka osv. Luksusproblemer med andre ord ja Anonymous poster hash: 22d5e...e15
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2015 #13 Skrevet 15. desember 2015 Barna har alt de trenger, men ingen overflod. Jeg har jo det jeg trenger, går ikke ute og fryser. Men jeg har variert i vekt mellom 60-85 kg, de siste 8 årene. Nå veier jeg 70. Så selv om klesskapet er fult, så passer ikke mesteparten. Og jeg skulle gjerne hatt litt mer klær. Men jeg ønsker å gå ned 5 kg til, så burde jeg være stabil en stund. Og her prioriteres barna først. Så det er jo de som får det de trenger, og da er det ikke mye penger igjen til meg. Her bruker jeg klær til de er utslitt og, flere av klærne mine er mange år gamle. Anonymous poster hash: 4c5c3...9a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå