Gå til innhold

99% ferdig med julevasken! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mangler bare vask av kjøkkengulv, og vaske inni skoskap i gangen, så er jeg i mål 👏🏻 deilig!

Anonymous poster hash: f5775...00c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fliiiiiink

Anonymous poster hash: 3b118...a4c

Skrevet

Veldig 😁 Da gjelder bare forebyggende frem til jul! Det er ikke bare-bare med tre unger, mann og katt 😅

Skrevet

Heheh, godt jobba :) Men...det er jo 10 dager til jul...her i huset måtte jeg nok ha vasket minst en gang til :D

Anonymous poster hash: c1ed5...368
Skrevet

Har heldigvis støv på hjernen, så rekker ikke å bli så skittent på den tiden 😁 men støvsuging, skifting på senger og overflate-vasking må gjøres flere ganger før jul ☺️

Rundvask (vask inni skap, grundig skuring av gulv, vindusvask, vask av kjøleskap etc) holder for denne gang 👍🏻

Skrevet

Har heldigvis støv på hjernen, så rekker ikke å bli så skittent på den tiden 😁 men støvsuging, skifting på senger og overflate-vasking må gjøres flere ganger før jul ☺️

Rundvask (vask inni skap, grundig skuring av gulv, vindusvask, vask av kjøleskap etc) holder for denne gang 👍🏻

Hvor ofte skifter dere sengetøy? Flere ganger på 10 dager?

Anonymous poster hash: ae220...07c

Skrevet

Hver uke :)

Skrevet

Her var vaskehjelpen i dag, så jeg er også ferdig!

Anonymous poster hash: 74bd2...bef

Skrevet

Har soverommene igjen, ellers ferdig med alt til jul. Helt sjokka over meg selv, noe MÅ jo skje. Kanskje huset brenner ned?

Skrevet

Jeg er også 99% ferdig! Har ryddet og vasket i et kjøkkenskap og tatt halvparten av vinduene. Resten ser vi ikke.. Så skal badet og gulvene vaskes... Finito!!

Anonymous poster hash: 51c74...c91

Skrevet

Vaskedamen kommer på torsdag, også tar jeg ryddingen i skaper og vindusvask ute. Da er det bare å holde fortet rent videre. :)

Skrevet

Ikke for å være frekk, men jeg skjønner ikke hvordan folk kan vaske bad og gulver 10 dager før jul. Også er det godt nok for dem? Betyr det at de ikke vasker noen ting på hvert fall 10 dager? Vasker de 1. juledag? 2. juledag? Det vil jo fort gå 14 dager uten at doen, vasken, dusjen og gulvene blir vasket?

Er jeg superrenslig og ikke klarer å se på skitt uten å vite det selv? Vi har 4 barn hvor minste er 21 mnd. Ligger noe av forklaringen her?

Anonymous poster hash: 3a25f...849

Skrevet

Har tatt grovvask av kjøkken, vindu etc, men må ta relativt grundig vask neste mandag tenker jeg. Tørke støv, vaske gulv, skifte sengeklær etc. Blir så fort skittent!

Skrevet

Så flink du er👍Jeg har vasket ca 10%. Dvs badet og resten får faktisk vente😉 Ikke hatt helse til å vaske noe særlig i høst så nå de det vente til neste år med rundvasking. Men jeg et ferdig å bake da! Og halvferdig med julegavene. Men jul blir det helt sikkert😊

Anonymous poster hash: 85bb2...105

Skrevet

Ikke for å være frekk, men jeg skjønner ikke hvordan folk kan vaske bad og gulver 10 dager før jul. Også er det godt nok for dem? Betyr det at de ikke vasker noen ting på hvert fall 10 dager? Vasker de 1. juledag? 2. juledag? Det vil jo fort gå 14 dager uten at doen, vasken, dusjen og gulvene blir vasket?

Er jeg superrenslig og ikke klarer å se på skitt uten å vite det selv? Vi har 4 barn hvor minste er 21 mnd. Ligger noe av forklaringen her?

Det er muligens et definisjonsspørsmål? Julevasken innebærer for mange, vask s. tak og vegger inni skap og oppi skuffer ( stakkars sjeler) Og så vasket man bare som vanlig helgevask like før jul...

Anonymous poster hash: 51c74...c91

Skrevet

Hadde jeg vasket badene i dag, så måtte jeg likevel gjort det to ganger til før julaften for å ha det strøkent. Det samme med støvsuging og gulvvask av resten av huset. Har dere ikke barn?

Anonymous poster hash: 683b4...607
Skrevet

Var også mer eller mindre ferdig.. og.. spysyka kom i hus i kveld.. så nå er det spy utover - og det spy fortsatt...

Anonymous poster hash: fb676...06f

Skrevet

Trenger du å vaske inni skoskapet??

Her blir det vanlig helgevask og vasking av fronter på kjøkkenet bare. Skal ikke ha noe besøk i jula og stresser derfor ikke med nedvasking av huset.

Anonymous poster hash: 0c1f8...00c

Skrevet

Jeg vasker ikke badet hver uke. Vi har vaskehjelp annenhver uke. Blir det grusomt skittent i mellomtiden kan jeg dra over kjapt, men som regel ikke. Ikke gidder jeg kave med storstilt husvask i desember. En av de travleste månedene i året skal ikke toppes med å vaske skap og skuffer til langt ut på natten.

Er ikke urenslig, men har nok en høyere terskel for skit enn en del her inne. Prioriterer barn fremfor vask:)

Anonymous poster hash: 74bd2...bef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...