Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #1 Skrevet 14. desember 2015 Vi er begge gifte med 2 barn hver... Hva gjøre med en tiltrekning som er helt syk..? ... Aldri kjent det før! Vil jo ikke, men hver gang jeg treffer denne mannen er det som om han har en magisk kraft i seg som jeg dras inn i. Han sa på en fest en gang at han føler en tiltrekning mot meg (så det er gjensidig!) men jeg svarte ikke på det. Lo det bort 😖 Vi kjenner hverandre alle fire, så vi må treffes i forskjellige sammenhenger (bhg, skolekrets) Vil bare det skal gå bort! VIL jo ikke føle slik!!! Jeg har det bra med mannen min, så hvorfor kjenner jeg på dette?!? Klarer jeg la være å utforske tiltrekningskraften? 😩 Anonymous poster hash: 94441...219
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #2 Skrevet 14. desember 2015 Ja, du klarer å la vær. Det er bare å stille seg selv spørsmålet; Vil jeg gjøre barna mine til skilsmissebarn for et knull? Det er nemlig realiteten. Om tiltrekningen er så sterk, vil det ikke holde med én gang. Et forhold vil bli avslørt, enten av dere selv eller av andre. Resulratet blir at alle ver hva dere har gjort. Dere bli snakket om. Kanskje blir to ekteskap og to familier oppløst. Kanskje blir fire barn skilsmissebarn, som får to hjem hver. Alt for et ligg. Ja, du klarer å la vær. Anonymous poster hash: 022df...86a
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #3 Skrevet 14. desember 2015 Kanskje du skulle finne deg en annen hobby enn å lese kjærlighetsromaner fra kiosken? Anonymous poster hash: 1ee8e...136
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #4 Skrevet 14. desember 2015 Det går over. Finn på noe annet. Ikke mange ekteskap igjen hvis alle ligger med alle de blir tiltrukket av gjennom forholdet. Du må jo avgjøre da. Familieliv eller singellivet og uforpliktende sex. De færre aksepterer vel begge deler i et forhold. Du kan jo spørre mannen din om "lov"... Anonymous poster hash: c5466...fda
Gjest Skrevet 14. desember 2015 #5 Skrevet 14. desember 2015 Begynn med scrapcrap eller fargelegging, så glemmer du denne sjarmerende herremannen.
LittLykkelig Skrevet 14. desember 2015 #6 Skrevet 14. desember 2015 Nyt flørten men la det bli med det. Du risikerer å miste 50 % av tiden med barna dine. Det er jo ikke verdt det.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #7 Skrevet 14. desember 2015 Det som mates vokses... Anonymous poster hash: 67e18...915
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #8 Skrevet 14. desember 2015 Har aldri følt slik før. Ikke med min egen mann en gang, så dette setter meg helt ut! Klarer å motstå! Er redd jeg blir bitt av basillen hvis jeg gir meg hen! Huff farlig! Trodde ALDRI jeg skulle få kjenne på fristelsen 😫 Hi Får finne frem scrapbooking og heklenåla 😂 Anonymous poster hash: 94441...219
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå