JessicaM50 Skrevet 14. desember 2015 #1 Skrevet 14. desember 2015 http://www.nrk.no/norge/lave-straffer-for-vold-mot-barn-1.12000956 Helt forferdelig hvor lave straffer det er mot å gjøre slike forferdelige ting. Det er så grusomt at man vil helst ikke lese.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #2 Skrevet 14. desember 2015 Å herregud! Angrer virkelig på at jeg klikket inn å leste om dette,dette er jo bare helt grusomt Tenk at noen kan gjøre dette mot små uskyldige barn Tårene triller her Anonymous poster hash: c9db6...e65
JessicaM50 Skrevet 14. desember 2015 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2015 Å herregud! Angrer virkelig på at jeg klikket inn å leste om dette,dette er jo bare helt grusomt Tenk at noen kan gjøre dette mot små uskyldige barn Tårene triller her Anonymous poster hash: c9db6...e65 Ja, angret litt etter jeg også klikket meg inn, men kom frem til at jeg måtte dele det både på facebook og her inne. Det er så viktig, selv om det er helt forferdelig grusomt :-( Tårene har trillet her en stund også.. Ubeskrivelig..
skinnfilla Skrevet 14. desember 2015 #4 Skrevet 14. desember 2015 Klikket inn og fort ut igjen. Har ei nydelig, lita tulle her på 4 uker og bare tanken på at noen kan gjøre sånn gjør meg skikkelig dårlig. Vondt i magen bare ved tanken! Skjønner ikke det går an😞😭
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #5 Skrevet 14. desember 2015 Helt jævlig. Og litt i forhold til en post her om utenlandske menn som er mer voldelig. I slike saker er 7 av 10 barn utenlandske... Anonymous poster hash: d22d2...3de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå