Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #1 Skrevet 14. desember 2015 fekk mensen 17 november, å 17 dager etterpå fikk jeg en blødning, veldig svak og lyserødt, kom å gikk. trengte ikke bruke bind eller ob. idag var det lysebrunt. er ikm på fredag. noen som har erfaring med dette ? aldri opplevd dette før, vert prøvere i 1år, begynner å miste tolmodigheten kjenner eg. Anonymous poster hash: 65413...8e3
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #2 Skrevet 14. desember 2015 noen som har opplevd noe lignende ? Anonymous poster hash: 65413...8e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå