Gå til innhold

vil lese, men har ikke råd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil gjerne begynne å lese bøker, men bøker er jo kjempedyrt :( vil helst lese det nyeste som alle andre leser og diskuterer, , men det får man jo ikke lånt på biblioteket :(

Anonymous poster hash: 58d6a...b6b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, biblioteket har nye bøker også, men ikke så mange av hver så du må skrive deg på liste.

Anonymous poster hash: 653fe...17d
Skrevet

Til og med her, på vårt lille lokale bibliotek har de de nyeste bøkene! Som regel utlånt, men alltid mulig å sette seg på venteliste👍🏼😃

Skrevet

Anbefaler å reservere på biblioteket. Denne uken fikk jeg tre bøker til henting. Alle 2015-bøker. Noen ganger tar det litt tid, men finner alltids noe. Biblioteket er et virkelig godt tilbud! Anbefales!

Et annet tips kan være å høre med venner/kollegaer dom de har bøker å avse/låne bort. På jobben til mannen min har de en kasse med utlånsbøker. Og på jobb hos meg låner vi stadig vekk bøker fra hverandre.

Anonymous poster hash: 5ec94...3a1

Skrevet

Biblioteket har de nyeste bøkene

Skrevet

La oss si det er 5-6 bøker i året som blir snakkiser og som alle snakker om, og du gjerne vil lese. Kjøp to av dem selv, og byttelån deretter med andre som har de andre bøkene. 

"Å, den har jeg lyst til å lese - vil låne X av meg, så kan jeg låne X av deg"?

Og, de finnes også på biblioteket, bare å sette seg på liste. :)

(Også finnes det så mange andre gode bøker også, som ikke er så populære, som burde leses for din skyld, ikke bare for å kunne være med i praten).

Ønsk deg bøker til jul og bursdager :)

Anonymous poster hash: b6720...cdd
Skrevet

Sjekk ut bytte/kjøpesider på Facebook!

Anonymous poster hash: 9104c...567

Skrevet

De har nye bøker på biblioteket, hi. Noen ganger vil du måtte stå på venteliste, kanskje, men du får alltid tak i det du vil lese der.

Sjekk også ut om ditt bibliotek har e-bokutlån. Da kan du sitte hjemme og finne bøker utenom bibliotekets åpningstider og lese dem med en gang. Appen heter ebokbib.

Skrevet

De har nye bøker på biblioteket, hi. Noen ganger vil du måtte stå på venteliste, kanskje, men du får alltid tak i det du vil lese der.

Sjekk også ut om ditt bibliotek har e-bokutlån. Da kan du sitte hjemme og finne bøker utenom bibliotekets åpningstider og lese dem med en gang. Appen heter ebokbib.

Takk for tips :D

Skrevet

Buskerud står ikke på lista :( kan jeg logge inn med sør-trøndelag der jeg kommer fra? Skjønner ikke hvordan det fungerer, har jo nasjonalt lånekort, hvorfor er det delt inn slik da?

Skrevet

Buskerud står ikke på lista :( kan jeg logge inn med sør-trøndelag der jeg kommer fra? Skjønner ikke hvordan det fungerer, har jo nasjonalt lånekort, hvorfor er det delt inn slik da?

Du må gå på biblioteket og få innloggingskode der. Så må du velge hvilket bibliotek du tilhører før du kan gå videre og låne bøker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...