Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #1 Skrevet 14. desember 2015 Eksen til mannen har lånt en ting til 2000 kroner hos meg, og har enda ikke kommet tilbake med den (1 år siden hun lånte og skulle bruke det samme helga). Jeg har prøvd å spørre på Facebook, men hun svarer ikke, til mannen sa hun at hun leverer tingen hvis hun finner den i rotet sitt. Hva gjør jeg nå? Sender regning? Dukker opp på døra og forlanger å få tingen? Har aldri vært i situasjonen før. Har også en bekjent som er i familie med svigers og svært godt likt av dem, som bestilte strikkaklær hos meg for 4000 kroner og enda ikke har betalt, og svarer heller ikke på meldingene. Den ene strikkadressen passet ikke til barnet hennes en gang, så det er per definisjon mitt som skal leveres tilbake så jeg kan selge det til noen andre. Her vil jeg trå varsomt for å ikke ødelegge forholdet til svigers. Dama har barn på håndballen sammen med mine barn, og har vært på flere treninger og kamper uten å ha tatt med seg tingene. Jeg orket ikke å lage scene blant andre foreldre og barn, men begynner å bli skikkelig lei av at hun stjal i realiteten mine ting og jeg ikke ser hvordan jeg kan få dem tilbake. Vil som sagt ikke ødelegge forholdet til svigers som liker henne svært godt. Anonymous poster hash: 34aaf...e21
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #2 Skrevet 14. desember 2015 Dytter litt Anonymous poster hash: 34aaf...e21
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #3 Skrevet 14. desember 2015 Ingen med råd? Anonymous poster hash: 34aaf...e21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå