Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #1 Skrevet 14. desember 2015 Her har vi fått høre at jeg har sittet i fengsel to ganger,pappaen kræsjer stadig biler,vi foreldrene har kastet sko på barnet,at eldre søsken har dyttet barnet ned trappen,pappa har kjøpt fly,barnet har levd før "da jeg var voksen da jeg levde før",også kommer det en detaljert historie. Har tatt det opp i bhg,og det samme kommer der også. Får litt hetta for at noen tror det er sånn som barnet sier. Har 2 barn som er eldre,men de fantaserte ikke så vilt. Anonymous poster hash: ab791...9e1
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #2 Skrevet 14. desember 2015 Hører faktisk ut som han husker deler av sitt/sine tidligere liv.... Anonymous poster hash: bd279...b19
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #3 Skrevet 14. desember 2015 Nei, ingen av våre 4 barn har fantasert sånn... Anonymous poster hash: cd22d...511
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #4 Skrevet 14. desember 2015 Kjente en jente som fantaserte slik, men hun var i skolealder og fant på skrøner for å gjøre seg selv mer spennende for de andre. Resultatet ble jo selvsagt at ingen trodde lenger på henne når hun sa noe Anonymous poster hash: 5f2a1...d5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå