Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #1 Skrevet 14. desember 2015 For 3 uker siden begynte jeg å få feber og ble dårlig. Fremdeles har jeg feber og er syk! Er fin når jeg våkner, men utover dagen får jeg høy feber m.m. Idag måtte jeg reise fra jobb nok en gang. Feber og ble så svimmel at jeg holdt på å falle i gulvet og kaste opp. Begynner å tenke at det kanskje er noe galt innvendig. Det var da jeg skulle ha mensen for 3 uker siden at jeg ble syk isteden for å få mensen. Anonymous poster hash: fd1eb...e3e
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #2 Skrevet 14. desember 2015 Kanskje du er gravid!? Anonymous poster hash: 03f47...66f
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #3 Skrevet 14. desember 2015 Tok test som var negativ. Ikke opplevd feber osv. Av å være gravid før heller Anonymous poster hash: fd1eb...e3e
BøllefrøOgBolla Skrevet 14. desember 2015 #4 Skrevet 14. desember 2015 Har du vært hos lege da? Hvis ikke er det kanskje på tide 😃 God bedring 👍🏻
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #5 Skrevet 14. desember 2015 Tenker litt på atypisk lungebetennelse. Jeg og mannen hadde det på den måten du beskriver. Husker en morning jeg følte meg ok, måtte ta taxi hjem etter noen timer da jeg plutselig ble så dårlig. Be legen ta neseprøve for mycoplasma og klamydia. Anonymous poster hash: ca85c...d2c
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #6 Skrevet 14. desember 2015 Høres jo ut som kroppen din sliter med å bli kvitt en infeksjon, ville tatt turen til legen jeg når det har sittet i så lenge... Anonymous poster hash: d60db...3b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå