Gå til innhold

Ppt vil ha enda en utredning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt da?

Eldstemann sliter med å lese så vi har vært på LOGOS utredning og nå fikk jeg sms fra skolen om at ppt kom rett etter skolen for å ha enda en utredning, denne gangen en språkutredning. Trodde språkferdigheter ble testet med LOGOS jeg??

Veldig merkelig å samarbeide med ppt, først var de så blide å hyggelige, mens nå er de avmålte og korte i informasjonen de gir ut.

Er det noen som vet noe om dette som kan forsikre meg litt om at dette er normalt? Det de gjør stemmer overhodet ikke med det de har sagt og måten de er ovenfor oss gjør at jeg ser spøkelser på høylys dag. Hva har de funnet som vi ikke har sett??! Hva har barnet sagt osv? Vi skal ha tilbakemeldingsmøte i slutten av januar så det er god tid til å tvinne tommeltotter på..

Anonymous poster hash: c6ca2...337

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns dere er heldige med at ppt kommer så raskt banen. Selv har vårt barn stått på venteliste i over ett år. Og enda er ikke sakkyndig vurdering på plass.

LOGOS avdekker ikke alle salgs språkvansker. Er mer rettet mot dysleksi. Så om de mistenker noe annet så må de nesten utrede det. Flott at de tar tak i dette.

Anonymous poster hash: 37112...b4d

Skrevet

LOGOS avdekker dysleksi. Det finnes flere andre tester PPT kan ta for å se mer på f.eks språkforståelse osv. Vær heller glad for at PPT utreder, da kan de finne ut hvilke tiltak som er best for barnet deres i skolehverdagen for å sikre best mulig læring.

Anonymous poster hash: cb02e...8a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...