Gå til innhold

Er dette typisk mannfolk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først må jeg si jeg elsker mannen og han meg. Vi har det fint og han er en fin fyr med gode verdier og er kjempeflink med barna. MEN... Når ting er utenom det vanlige så går ting så faens tregt.

Vi har flyttet og er sånn delvis i orden. Vi er ferdig med å pusse opp det vi skal og nå gjenstår å tømme esker, få ungene på plass på rommene, kjøre avfall til dynga, skru opp to bokhyller. Alt dette skal i orden før julaften for da får vi gjester. Mange av eskene er mannen sine og mye skal bare kastes eller settes på loftet. Jeg har sagt i fra at nå må han starte med det. Om han bare hadde tatt en ting nå og da, men det står der. Jeg må piske han igang hver gang han gjør noe.

Han blir nok ferdig til jul og sier selv han jobber best under press. Jeg liker å bli ferdig i god tid så jeg får la han få litt å gå på den veien.

I dag har vi begge fri. For å rydde. Til nå har han levert i barnehagen, sovet 15 minutter på sofaen. Sittet på do en halv time og nå står han søren meg og skravler med naboen.

Gir søren meg opp jeg asså.

Er så lei av å mase så nå har jeg begynt å skru hyller selv.

Håper han får dårlig samvittighet.

Takk for at jeg fikk tømme meg.

Anonymous poster hash: a774e...177

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der er så typisk mann 😂 Har en som er helt lik 😝 Det er til å bli gal av!

Anonymous poster hash: c4ef2...92b

Skrevet

Det der er typisk meg og. Jeg utsetter det meste, det blir gjort, men stort sett i siste liten. Holder på i dag, og skulle ha ryddedag. Så langt har jeg ryddet litt på gjesterommet, litt på stua, satt i gang oppvaskmaskin og vaskemaskin, og sortert og kastet sengetøy. Men jeg har jo mye mer igjen å gjøre, alt går treigt og jeg skulle være ferdig til minste kommer hjem fra skolen 13.30.

Og jeg er alenemor, så er jo bare jeg som må gjøre det.

Anonymous poster hash: 6707c...a91
Skrevet

Og jaggu inviterte han naboen inn på kaffe og pepperkaker.

Jeg har skrudd én hylle og fått i orden ett av barnerommene. 🙊

Flink du sa mannen. LOL.

Anonymous poster hash: a774e...177

Skrevet

Sånn er min også :) Vi flyttet for 2 år siden og noen av eskene hans står enda! Jeg har stuet dem vekk i en krok. De står fint der mener han, hehe.

Anonymous poster hash: 3b482...274

Skrevet

Typisk for min mann i alle fall!

Anonymous poster hash: a812f...373

Skrevet

Veldig typisk.

Det er ting her i huset mannen min hater å gjøre. Jeg er grei og lar han faktisk velge mellom noen alternativet som skal gjøres (jada, akkurat som jeg gjør med barna. Pakker det bare inn på en annen måte😂).

Så når han er treig gjør jeg det jeg vet han hadde valgt, så må han vaske do! Han blir hare raskere og raskere å få i gang😂😇

De gangene huset er bomba og jeg for en gangs skyld er lat, maser han og styrer pæ og mumler at jeg aldri gjør noe. Etterpå beklager han seg fælt for han vet at jeg gjør 80% av alt som skal gjøres i huset. *riste på hodet*

Anonymous poster hash: 4a35f...716

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...