Gå til innhold

Jeg har mistet igjen... Nå en SA :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange ganger skal man miste ;(

Er så lei meg...

Sist gang mistet jeg uke 7 missed aborton.. Å nå en sa i uke 9...

Har et barn fra før med en annen mann..

Er jeg ikke en god match med kjæresten min siden vi har mistet 2 gang?

Anonymous poster hash: 9e36e...05f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å miste to ganger er ikke så unormalt.

Når du har mistet tre ganger har du krav på utredning.

Jeg har mistet fem ganger med eksen (forholdet gikk i stykker pga dette) og to ganger med min nåværende mann.

Jeg klarte endelig å bære frem en skjønn liten jente for to år siden.

Det var hverken feil hos meg eller min mann. Vi fikk utredning fordi jeg hadde mistet så mange ganger.

Jeg fikk beskjed da at å miste to ganger på rad med samme mann før uke 12 ikke var en unormal problemstilling. Jeg fikk et hormon jeg skulle ta vaginalt til uke tolv. Husker ikke nå hva det het.

Anonymous poster hash: 41dc4...ff1

Skrevet

Så trist, det er så vondt å miste!

Jeg mistet 3 ganger før første jenta , 2 ganger før andre jenta og siste jenta satt på første forsøk.

Ble fort gravid igjen etter sa/ma, heldigvis , men frykten for å miste og sorgen når det gikk galt , var helt grusom!

Det kjennes så ufattelig vondt og urettferdig !

Ikke gi opp , klem❤️

Skrevet

Jeg har mistet fem ganger med eksen (forholdet gikk i stykker pga dette) og to ganger med min nåværende mann.

Det var hverken feil hos meg eller min mann. Vi fikk utredning fordi jeg hadde mistet så mange ganger.

Jeg fikk beskjed da at å miste to ganger på rad med samme mann før uke 12 ikke var en unormal problemstilling. Jeg fikk et hormon jeg skulle ta vaginalt til uke tolv. Husker ikke nå hva det het.

Var det lutinus? Gikk det bra når du fikk det? Gikk du på blodfortynnende også?

Anonymous poster hash: 19f42...658

Skrevet

Det var progesteron krem. Husker ikke navnet.

Ja, da jeg gikk på det gikk det bra. Jeg fikk bare det.

De fant ingen feil på meg men ville prøve progesteron i tilfelle jeg trengte støtte i starten.

De tok også tester av det siste embryoet jeg mistet og fant ikke noe galt med det heller.

Skrevet

http://shop.iqqi.no/featured-products/iq-qir-ultimate-feminine-care.html

Dette er naturlig progesteronkrem

Den smører du deg med fra eggløsning til mens og evt videre i svangerskapet.

Anonymous poster hash: fde09...a94

Denne er antakelig ikke skadelig.

Vil allikevel fortelle at Lutinus (som er progrwsteron) gis i form av stikkpille fordi de har funnet ut at det trengs store doser lokalt for å gi effekt. Jeg måtte ga mange stikkpiller om dagen. Hver 4. time tror jeg?

Anonymous poster hash: ec6c5...33c

Skrevet

Det var progesteron krem. Husker ikke navnet.

Ja, da jeg gikk på det gikk det bra. Jeg fikk bare det.

De fant ingen feil på meg men ville prøve progesteron i tilfelle jeg trengte støtte i starten.

De tok også tester av det siste embryoet jeg mistet og fant ikke noe galt med det heller.

Crinone het den.

Som sagt jeg hadde ikke utslag på noen tester og jeg blir lett gravid.

Derfor ville gynekolog jeg skulle ta dette fra positiv test morgen og kveld til uke 12.

Husker ikke forklaringen men jeg kunne ha synkende progesteron nivå etter jeg ble gravid og derfor ikke klarte å holde på barnet. Noe med plommesekken var det også.

Beklager dårlig forklaring. Jeg husker ikke alt.

Du blir i allefall gravid og det er et godt tegn. Masse lykke til.

Skrevet

Jeg var i akkurat samme situasjon som deg i sommer. Mistet først i MA i uke 17 (!) og så da vi endelig ble gravide etter fire mnd mistet jeg i SA i uke 6. Det er helt grusomt!

Men så ble jeg faktisk gravid igjen måneden etter, og er nå halvveis i svangerskapet, alt ser ut til å gå bra. Så bare hold ut, det blir bedre! Sjansen er stor for at det går helt bra neste gang.

Anonymous poster hash: e7223...618

Skrevet

Takk for svar damer. Jeg er bare helt knust.... Vetikke hva jeg skal gjøre..heldigbis er jeg velsignet med et barn❤❤

Anonymous poster hash: 9e36e...05f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...