Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #1 Skrevet 14. desember 2015 Og jeg vet ikke hvordan jeg skal si det. Han har søkt på en ledig stilling i firmaet jeg jobber for. Vi er 45 ansatte så det er ikke noe stort selskap heller., Han er etter all sannsynlighet også den best kvalifiserte for jobben han søker. Jeg har ikke noe å skjule på jobb så det er ikke derfor men jeg synes det Er ok at vi jobber hver for oss. Ellers ender vi opp med å være sammen 24-7. Hva kan jeg si uten at det skal bli feil? Han er litt sjalu også og jeg er redd han skal tolke det feil at jeg ikke vil ha han der. Anonymous poster hash: 35d72...056
Gjest Antarctica Skrevet 14. desember 2015 #2 Skrevet 14. desember 2015 Si det du sier her? At forholdet deres har en bedre sjanse om dere IKKE går oppå hverandre hele dagen?
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #3 Skrevet 14. desember 2015 Sikker på at det ikke er FORDI han er "litt sjalu" at han vil ha jobben? I så fall vil han jo ha bedre kontroll på deg. Ellers er det jo bare rart å søke seg til samme arbeidsplass. Anonymous poster hash: 82192...4b3
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #4 Skrevet 14. desember 2015 Sikker på at det ikke er FORDI han er "litt sjalu" at han vil ha jobben? I så fall vil han jo ha bedre kontroll på deg. Ellers er det jo bare rart å søke seg til samme arbeidsplass. Anonymous poster hash: 82192...4b3 Jeg må innrømme at tanken har slått meg... Jeg bare lurer på om jeg skal snakke med sjefen.. Anonymous poster hash: 35d72...056
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #5 Skrevet 14. desember 2015 Sikker på at det ikke er FORDI han er "litt sjalu" at han vil ha jobben? I så fall vil han jo ha bedre kontroll på deg. Ellers er det jo bare rart å søke seg til samme arbeidsplass. Anonymous poster hash: 82192...4b3 Godt poeng... Anonymous poster hash: 6a6b3...588
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #6 Skrevet 14. desember 2015 Uff, jeg hadde byttet jobb selv om mannen min skulle invadert min.... Vi har vært sammen i 18 år, gift i 15 av dem, og en av grunnene til at forholdet vårt er så godt og vi har vært sammen så lenge er jo at vi ikke er sammen 24/7. At vi kan sette oss ved middagsbordet og fortelle om arbeidsdagen vi har hatt, at vi kan vise interesse for hverandres hverdag, diskutere problemstillinger med noen utenfra som kanskje ser det med andre øyne osv. Hadde vi gått oppi hverandre hele tiden hadde jeg fått helt fnatt, ser det bare etter ferien. Det er så deilig med hverdag igjen etter å ha vært sammen døgnet rundt i en hel ferie. Vi er heldigvis like da, vi setter begge mer pris på tiden vi har sammen etter å ha vært fra hverandre litt. Anonymous poster hash: 21dd2...abe
Gjest Antarctica Skrevet 14. desember 2015 #7 Skrevet 14. desember 2015 Sikker på at det ikke er FORDI han er "litt sjalu" at han vil ha jobben? I så fall vil han jo ha bedre kontroll på deg. Ellers er det jo bare rart å søke seg til samme arbeidsplass. Anonymous poster hash: 82192...4b3 Jeg må innrømme at tanken har slått meg...Jeg bare lurer på om jeg skal snakke med sjefen.. Anonymous poster hash: 35d72...056 Oj. Scary...
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #8 Skrevet 14. desember 2015 Jeg og mannen har samme utdannelse, og kunne derfor egentlig ha jobbet i samme selskap. Vi har likevel bevisst valgt å ikke gjøre det, selv om det for vår del ville vært økonomisk gunstig. Etter min mening har ingen godt av å tilbringe så mye tid sammen, og forholdet har større sjanse for å holde hvis en får litt tid fra hverandre. Dersom han egentlig søker jobben pga at han er sjalu og vil ha bedre kontroll på deg, er det i hvert fall dødsdømt. Anonymous poster hash: fa92e...9b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå