Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #1 Skrevet 14. desember 2015 Men jeg er tidligere litt kriminell.. Har bedrageri på rullebladet. Det er snart 10 År siden. Kan han finne det ut? Aldri vært i fengsel. Anonymous poster hash: 961b6...da0
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #2 Skrevet 14. desember 2015 Det kan han, men han har ikke lov til å sjekke filene dine, så hvis han sier noe om det så ringer du sjefen hans. Anonymous poster hash: 2b776...36b
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #3 Skrevet 14. desember 2015 Haha, jeg kan jo ikke klandre han om han blir nysgjerrig 😂😂 Anonymous poster hash: 961b6...da0
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #4 Skrevet 14. desember 2015 Det er av helt andre grunner at jeg styrer unna menn som er politibetjenter... Men han er sikkert unntaket. Anonymous poster hash: ca72d...f56
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #5 Skrevet 14. desember 2015 Haha, jeg kan jo ikke klandre han om han blir nysgjerrig 😂😂 Anonymous poster hash: 961b6...da0 Eh...jo, det kan du! Nysgjerrighet er ikke forenlig med et sånt yrke! Det er bare betjentene som var på din sak, og jurist, som har lov å sjekke opp i din profil. Anonymous poster hash: 6eb6d...162
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #6 Skrevet 14. desember 2015 Det blir loggført hvem som sjekker ut rullebladet til folk. Nysgjerrige søk medfører oppsigelse. Når det er sagt... jeg ville vel fortalt im bakgrunnen din. 10 år er lenge siden... Anonymous poster hash: 3e294...f03
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #7 Skrevet 14. desember 2015 Det er av helt andre grunner at jeg styrer unna menn som er politibetjenter... Men han er sikkert unntaket. Anonymous poster hash: ca72d...f56 Ble nyskjerri jeg nå Hvorfor? Anonymous poster hash: 95c8b...294
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #8 Skrevet 14. desember 2015 Det er av helt andre grunner at jeg styrer unna menn som er politibetjenter... Men han er sikkert unntaket. Anonymous poster hash: ca72d...f56 Ble nyskjerri jeg nå Hvorfor? Anonymous poster hash: 95c8b...294 Fordi erfaring. Anonymous poster hash: ca72d...f56
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #9 Skrevet 14. desember 2015 Det er av helt andre grunner at jeg styrer unna menn som er politibetjenter... Men han er sikkert unntaket. Anonymous poster hash: ca72d...f56 Ble nyskjerri jeg nå Hvorfor? Anonymous poster hash: 95c8b...294 Fordi erfaring. Anonymous poster hash: ca72d...f56 Hehe, okei. . . Anonymous poster hash: 95c8b...294
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #10 Skrevet 14. desember 2015 Det er av helt andre grunner at jeg styrer unna menn som er politibetjenter... Men han er sikkert unntaket. Anonymous poster hash: ca72d...f56 Ble nyskjerri jeg nå Hvorfor? Anonymous poster hash: 95c8b...294 Fordi erfaring. Anonymous poster hash: ca72d...f56 Hehe, okei. . . Anonymous poster hash: 95c8b...294 Firemen cheat, policemen beat...er et velkjent slagord. Anonymous poster hash: 6eb6d...162
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #11 Skrevet 14. desember 2015 Det er av helt andre grunner at jeg styrer unna menn som er politibetjenter... Men han er sikkert unntaket. Anonymous poster hash: ca72d...f56 Ble nyskjerri jeg nå Hvorfor? Anonymous poster hash: 95c8b...294 Fordi erfaring. Anonymous poster hash: ca72d...f56 Hehe, okei. . . Anonymous poster hash: 95c8b...294 Firemen cheat, policemen beat...er et velkjent slagord. Anonymous poster hash: 6eb6d...162 Har vært sammen med to politimenn. Begge var utro. Har en venninne som også har vært sammen med en som var utro. Anonymous poster hash: 1ef44...3b5
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #12 Skrevet 14. desember 2015 Haha ;-) Samme erfaring her også med politimenn. Sammen med en og han var utro i stor stil. Anonymous poster hash: 6fd4a...f56
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #13 Skrevet 14. desember 2015 Det er av helt andre grunner at jeg styrer unna menn som er politibetjenter... Men han er sikkert unntaket. Anonymous poster hash: ca72d...f56 Ble nyskjerri jeg nå Hvorfor? Anonymous poster hash: 95c8b...294 Fordi erfaring. Anonymous poster hash: ca72d...f56 Hehe, okei. . . Anonymous poster hash: 95c8b...294 Firemen cheat, policemen beat...er et velkjent slagord. Anonymous poster hash: 6eb6d...162 Har vært sammen med to politimenn. Begge var utro. Har en venninne som også har vært sammen med en som var utro. Anonymous poster hash: 1ef44...3b5 Og der har du min erfaring også. Dessverre... Anonymous poster hash: ca72d...f56
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #14 Skrevet 14. desember 2015 Men du burde si det. Det er faktisk en viktig sak. Holder du det skjult vil han føle seg sveket den dagen det kommer frem. Anonymous poster hash: 1ef44...3b5
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #15 Skrevet 14. desember 2015 Jeg tror nok ikke at han er mer voldelig enn andre menn, utro kan alle være. Jeg velger å stole på menn før de har bevist det motsatte Denne karen virker bra! Og ja, jeg har tenkt til å fortelle det, men jeg vil bli litt bedre kjent før jeg slipper "bomben". Jeg har tre kamerater som er politimenn, den ene jobber sammen med han her. De er gode gutter, alle sammen hi Anonymous poster hash: 961b6...da0
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #16 Skrevet 14. desember 2015 Jeg tror nok ikke at han er mer voldelig enn andre menn, utro kan alle være. Jeg velger å stole på menn før de har bevist det motsatte Denne karen virker bra! Og ja, jeg har tenkt til å fortelle det, men jeg vil bli litt bedre kjent før jeg slipper "bomben". Jeg har tre kamerater som er politimenn, den ene jobber sammen med han her. De er gode gutter, alle sammen hi Anonymous poster hash: 961b6...da0 Husk på! Håndjern skal settes på, "hensynsfullt og med omsorg, men bestemt". Så har han noe å lære deg i senga... (Noe har jeg lært av å ha vært sammen med en som var politibetjent) Anonymous poster hash: ca72d...f56
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #17 Skrevet 14. desember 2015 Jeg tror nok ikke at han er mer voldelig enn andre menn, utro kan alle være. Jeg velger å stole på menn før de har bevist det motsatte Denne karen virker bra! Og ja, jeg har tenkt til å fortelle det, men jeg vil bli litt bedre kjent før jeg slipper "bomben". Jeg har tre kamerater som er politimenn, den ene jobber sammen med han her. De er gode gutter, alle sammen hi Anonymous poster hash: 961b6...da0 Har du forresten vært i USA etter denne hendelsen? Ble det betinget dom eller samfunnsstraff? Anonymous poster hash: 5f268...9c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå