Gå til innhold

Hva liker mannen at du gjør i senga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bevegelser, stillinger, lyder, antrekk ect? 

Trenger tips for å sprite opp ;)

Anonymous poster hash: 52080...936
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er vi bare kjærester, så nå funker jo alt. Men han er veldig glad i at jeg suger. Så vet jeg at han ønsker rollespill, og at jeg skal ta mer kontroll, og prate litt mer da vi har sex. Det faller ikke så naturlig for meg, men jeg har startet å prøve veldig forsiktig.

Så er han veldig glad i at jeg lager masse lyd. Og vi bytter mellom mange stillinger.

Anonymous poster hash: bff78...950
Skrevet

Tar kontroll over meg, viser styrke, fingrer meg til jeg spruter. Tar meg i rompa samtidig som jeg har dildo i musa. Stirrer meg i øynene når vi puler.

Anonymous poster hash: 3a193...31b

Skrevet

Tar kontroll over meg, viser styrke, fingrer meg til jeg spruter. Tar meg i rompa samtidig som jeg har dildo i musa. Stirrer meg i øynene når vi puler.

Haha, leste ikke spørsmålet skikkelig. Hva han liker at jeg gjør... spruter når jeg kommer, hyler, suger og svelger sæden, rir han bak-fram. Også liker han å se på når jeg onanerer.

Han vil gjerne se meg i senga med en annen mann også, men vi har ikke kommet dit enda.

Skrevet

Suger han

Rir han

Kler meg i sexy klær

Anonymous poster hash: 84886...50b

Skrevet

Tar føringen, bestemmer og dirigerer han.

Anonymous poster hash: 697b7...6d2
Skrevet

At jeg ligger med ryggen til han og lar han være i fred..... Det triste her er at det er sant...

Anonymous poster hash: 2aac9...002

Skrevet

At jeg ligger med ryggen til han og lar han være i fred..... Det triste her er at det er sant...

Anonymous poster hash: 2aac9...002

Skulle akkurat skrive det samme..

Anonymous poster hash: d0be4...a48

Skrevet

At jeg tar kontrollen, han liker en finger, hånd eller anal plugg I rumpa:) Å bli sugd.. Liker at jeg tar det rolig og pirre han i starten, binde han opp og med fjærlette bevegelser utforske kroppen hans og så vidt streife borti strategiske plasser:)

Anonymous poster hash: 89950...5c7

Skrevet

Anal plugg I rumpa er alltid en hit, men den må ikke være for stor. Rett før han kommer dytter jeg rytmisk på pluggen, da kommer han så kraftig som ingenting annet. 

Anonymous poster hash: 57c27...f7d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...