Gå til innhold

2,5-åring som våkner og hyler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært hver dag i 1-2 uker (har 1 mnd gammel baby så er i ammetåka, husker ikke). Våkner 1-3 ganger pr natt og gråter hysterisk. Sover med lyset på. Mareritt? Så lenge? Er mildt sagt slitsomt.

Anonymous poster hash: 56c62...869

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min 2,5-åring:

0-6 mnd: pupp annenhver time døgnet rundt, dag og natt.

6 mnd - 12 mnd: våken 5 ganger om natta.

1-2 år : våken 10-12 ganger hver natt.

2-2,5 år : våken 2-3 ganger per natt.

Enten i form av gråt og at barnet sovner selv etter kort tid. Eller i form av gråt og at vi må inn til barnet. Eller i form av hyling. Uansett så våkner vi også.

Slitsomt sa du? Føler meg deg...

Anonymous poster hash: d4aae...e9e

Skrevet

Min 2,5-åring:

Enten i form av gråt og at barnet sovner selv etter kort tid. Eller i form av gråt og at vi må inn til barnet. Eller i form av hyling. Uansett så våkner vi også.

Slitsomt sa du? Føler meg deg... Anonymous poster hash: d4aae...e9e

Jada, vi har hatt det og. Gått opp og ned, verst ved 1,5-2-års alder. Helsesøster vurderte sovemedisin, men i grevens tid ble søvnen bedre. Men jeg kjenner det tærer på nå å ha kolikkbaby samtidig som 2,5-åringen skal begynne og tulle igjen :( og lurer på hvorfor en såpass stor unge plutselig hyler om natta. Spør hva det er, men får ikke svar (er på dagtid i stand til å svare på det spm)

Skrevet

Min 2,5-åring:

Jada, vi har hatt det og. Gått opp og ned, verst ved 1,5-2-års alder. Helsesøster vurderte sovemedisin, men i grevens tid ble søvnen bedre. Men jeg kjenner det tærer på nå å ha kolikkbaby samtidig som 2,5-åringen skal begynne og tulle igjen :( og lurer på hvorfor en såpass stor unge plutselig hyler om natta. Spør hva det er, men får ikke svar (er på dagtid i stand til å svare på det spm)

Jenta mi sier at hun er redd. Mannen kommer sier hun (hun er redd fremmede menn i våken tilstand så jeg kan forstå at dette er mareritt).

Ellers har vi hatt en periode med voksesmerter. Utrøstelig gråt og "au au beina mine".

Ellers kan der fortsatt være tenner,noen jeksler som driver og baner seg vei ut?

Sovinga på dagtid, kan den ødelegge for nattesøvnen?

Det er så utrolig mye, vanskeligere for dere om barnet ikke sier noe.

Har også en baby i tillegg, min er 7 uker, men ingen kolikk. Her tar likevel pappaen 2,5 åringen selv om han skal på jobb. Jeg og baby har et rom,han og toåringen et annet rom. Om han sover på gjesterommet eller inne hos toåringen avhenger av om hun har mye mareritt og er redd eller ikke. Hun er roligere med en av oss på rommet.

Har du en som kan avlaste eller er du alene med de?

Anonymous poster hash: d4aae...e9e

Skrevet

Min 2,5-åring:

Jada, vi har hatt det og. Gått opp og ned, verst ved 1,5-2-års alder. Helsesøster vurderte sovemedisin, men i grevens tid ble søvnen bedre. Men jeg kjenner det tærer på nå å ha kolikkbaby samtidig som 2,5-åringen skal begynne og tulle igjen :( og lurer på hvorfor en såpass stor unge plutselig hyler om natta. Spør hva det er, men får ikke svar (er på dagtid i stand til å svare på det spm)Anonymous poster hash: 56c62...869

Jenta mi sier at hun er redd. Mannen kommer sier hun (hun er redd fremmede menn i våken tilstand så jeg kan forstå at dette er mareritt).

Ellers har vi hatt en periode med voksesmerter. Utrøstelig gråt og "au au beina mine".

Ellers kan der fortsatt være tenner,noen jeksler som driver og baner seg vei ut?

Sovinga på dagtid, kan den ødelegge for nattesøvnen?

Det er så utrolig mye, vanskeligere for dere om barnet ikke sier noe.

Har også en baby i tillegg, min er 7 uker, men ingen kolikk. Her tar likevel pappaen 2,5 åringen selv om han skal på jobb. Jeg og baby har et rom,han og toåringen et annet rom. Om han sover på gjesterommet eller inne hos toåringen avhenger av om hun har mye mareritt og er redd eller ikke. Hun er roligere med en av oss på rommet.

Har du en som kan avlaste eller er du alene med de?Anonymous poster hash: d4aae...e9e

Hun sover ikke på dagen, sluttet med det da hun var 2 år. Jeg bor med barnefar, ja, men han hører ikke alltid hylingen, sover tungt.

Men fint at deres forklarer, da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...