Gå til innhold

urinveisinfeksjon , å jeg har så grusomt vondt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff sitter her ned tårer i natten.

Gravid i uke 30 , for en uke siden kontaktet jeg legevakt iåmed det var søndag med smerter i underlivet som kom å gikk. Tok da urinprøve som viste blod å utslag på infeksjon.

Fikk antibiotika bh i tre dager. Smertene som var er vekke med har i helgen hatt mye svie å flyr på do hver halvtime. Minimalt som kommer ut å det sviir sånn, med en litt trykk følelse.

Antar at infeksjonen ikke er vekk.

Ikke alltid så lett å komme meg til legekontoret, men tviler på at de skriver ut noe som helst uten ny urin prøve. Er så frustrert å har så smerter nå... uff måtte bare få detut :-(

Anonymous poster hash: 416ee...0bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du har så vondt og er gravid så synes jeg du skal ringe legevakten. Jeg har vært borti lignende, da fikk jeg også feil antibiotika. Den første runden tok nesten alle symptomer, men så blusset de opp igjen og hadde da gått over i å bli nyrebekkenbetennelse. Det er slikt som skjer når de bare sjanser på at du har den bakterien som 90 % har når de har uvi.

Ring legevakten nå, du.

Anonymous poster hash: cbfc9...fb7
Skrevet

Du burde absolutt ringe legevakten siden du er gravid! Kan få nyrebekkenbetennelse og faktisk starte fødsel.

Vær så snill og ring!

Anonymous poster hash: 51105...ea2

Skrevet

Får jo ikkeno mer hjelp der enn for en uke siden.

Tengte å ringe jordmor imorgen tidlig.

Vetikke om hun skriver ut noe jeg..?

Skrevet

Får jo ikkeno mer hjelp der enn for en uke siden.

Tengte å ringe jordmor imorgen tidlig.

Vetikke om hun skriver ut noe jeg..?

Situasjonen i dag er en helt annen enn for en uke siden. Da hadde du uvi for første gang, nå har du en uvi som har fortsatt og som ikke responderte på behandlingen du har hatt i mellomtiden. Det er en helt annen situasjon. Og hvis du ikke får hjelp på legevakten så spør du rett ut om den som avviser deg da er villig til å ta ansvaret om du får nyrebekkenbetennelse og det fører til skade på foster eller for tidlig fødsel! For det er det som kan skje, Hi - er du villig til å ta risken på det? Jeg hadde ikke tatt sjansen på det! Og det at du nå er så dårlig betyr at det forverrer seg. En slik tilstand kan forverre seg på svært kort tid, og i morgen kan være for sent.

Og nei, en jordmor kan ikke skrive ut medisiner.

Ring legevakten NÅ!

Anonymous poster hash: cbfc9...fb7

Skrevet

De sendte vell prøven inn? Det skal de gjøre. Ring og hør etter resultat! Da skal de vite hvilken bakterie og hvilken antibiotika du skal ha.

Skrevet

Ring legen din og forklar, du burde få hjelp. Det har jeg fått hos min før.

Skrevet

Ring!!

Jeg mistet barnet mitt pga tok ikke det samme som du beskriver alvorlig

Anonymous poster hash: c8858...0be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...