Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #1 Skrevet 13. desember 2015 Ups.. Hvordan dette gikk til vet jeg ikke. Går på p-piller, men testet positivt i går. Har ikke fortalt kjæresten enda, men han ønsker seg barn, så jeg tror det går fint. Men; vi har ikke bodd sammen enda igjen har ett barn på 8 fra før.. Barnet mitt er ekstremt knyttet til meg og har uttalt flere ganger at h*n ikke vil at vi skal flytte sammen med kjæresten min. De går veldig godt sammen og h*n liker han veldig godt. H*n ønsker at vi skal være sammen hele tiden, men å bo sammen er helt uaktuelt. Jeg vet jo at h*n ikke bestemmer dette, men er jo redd for at dette kan bli ett stort problem... Gode råd? Anonymous poster hash: e3ad4...ec2
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #2 Skrevet 13. desember 2015 Kan hende det blir en helt annen situasjon når barnet får vite om baby? At h*n gleder seg til å få småsøsken og vokser på det? (Jeg er i samme situasjon selv, dvs mine store på 6 og 8 må nå begynne å flytte frem og tilbake, fordi jeg er gravid med ny mann, som jeg da må flytte sammen med, og kan ikke pendle til barnas hjem, slik jeg har gjort til nå) Anonymous poster hash: 28e0c...e6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå