Gå til innhold

Potensiell kjæreste er bifil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller han kaller seg ikke det, men har innimellom hatt sex med menn. Jeg er usikker på hva det betyr for meg. Ingen tvil om at han tenner på meg, men likevel. Hva hadde dere gjort?

Anonymous poster hash: 4854d...e3b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde funnet en annen mann.

Anonymous poster hash: 89ad0...deb
Skrevet

Hvis jeg fikk være med på trekant med de to så gjør det meg ingenting om han var bifil :D

Hadde blitt ekstremt kåt om en mann suget en annen mann..

Anonymous poster hash: ea769...481
Skrevet

Akkurat slik som jeg pleier. 

Noen ganger er drømmemannen eller drømmedama bifil, noe utover det er det vel ikke å tenke på :-) 

Men folk er forskjellige på hva de anser som "greit" og ikke, så om du syns det er en dealbreaker nytter det jo lite hva andre mener. 

Anonymous poster hash: b5845...fa7
Skrevet

Det er da ikke noe annerledes enn om han er hetero? Dere må jo sette egne grenser uansett.

Jeg er bifil, men har ikke rørt andre kvinner siden jeg ble sammen med mannen min. Blir da ikke en utro rundbrenner bare fordi jeg kan falle for begge kjønn.

Anonymous poster hash: 34ae3...01e
Skrevet

Da ville jeg tenkt at jeg utkonkurrerte dobbelt så mange :D

Anonymous poster hash: cb116...95d
Skrevet

Turn off!

Anonymous poster hash: 3ee7f...e8c

Skrevet

Jeg synes også det er litt turn off rent seksuelt. Men er du sikker på at han er bifil og ikke bare biseksuell?

Anonymous poster hash: b943d...213

Skrevet

Det har ingenting å si så lenge han ikke har SOS (noe som er vanligere blant homofile og bifile menn) og ikke er en utro type. En bifil mann kan være like trofast/utro som en heterofil eller homofil mann. Det betyr bare at han synes begge kjønn kan være sexy. Så jeg ville ha sett det an. Hvis han er av den trofaste typen så ville jeg ikke ha brydd meg om legningen hans.

Skrevet

Jeg synes det er skikkelig turnoff. I tillegg må jeg innrømme at jeg nok tenker litt i de baner at han i så fall "vil ha" noe jeg ikke kan stille opp med, og det ville føles rart å nekte ham. Og umulig å la ham. Så nei. Dealbreaker her i hvertfall.

Anonymous poster hash: c26b7...c83
Skrevet

For en fantastisk bra måte å se de på :)

Anonymous poster hash: 72f0d...e8e

Skrevet

For en fantastisk bra måte å se de på :)

*se det på*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...