Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #1 Skrevet 13. desember 2015 Vår datter plages veldig med fotene sine. Hun får slike vorter eller liktorner. Usikker på hva det er. Og det er også legene. Måtte på legevakten en gang for det ble veldig vondt, betent og hovent. Da måtte legen pirke ut npe fra den. Så fikk vi en salve og hun måtte gå med bandasje. De har også forsøkt å fryse de bort. Skrape de bort. Men de er der fortsatt. Har også vært flere runder hos fotpleier. I 2 år har de skapt problemer nå. Akkurat nå er de ikke så vonde og plagsomme. Men hvis hun går mye kan det verke veldig under bena. Noen som har tips til hva vi kan prøve. Hun har tre slike på ene foten og en på fot nr to. Anonymous poster hash: b790d...7fa
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #2 Skrevet 13. desember 2015 Det er fotvorter, og det smittes. Spesielt i dusjen osv. Lett å få bort med vortemiddel. Men kan også smøre neglelakk på, for da får ikke vorten puste og dør.. Anonymous poster hash: 7ee8b...e41
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #3 Skrevet 13. desember 2015 Kjøp sånn vortedråper, skal bruke en dråpe midt på hver vorte i ca 7 dager tror jeg. (Står på pakningen.) Anonymous poster hash: 7ee8b...e41
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #4 Skrevet 13. desember 2015 Det er fotvorter, og det smittes. Spesielt i dusjen osv. Lett å få bort med vortemiddel. Men kan også smøre neglelakk på, for da får ikke vorten puste og dør.. Anonymous poster hash: 7ee8b...e41 Vi har prøvd med vorte middel flere ganger. Funker ikke. Heldigvis har ingen andre i familien det. Legene er usikre på om det er vorter siden vi ikke få de bort. Anonymous poster hash: b790d...7fa
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #5 Skrevet 13. desember 2015 Kjøp sånn vortedråper, skal bruke en dråpe midt på hver vorte i ca 7 dager tror jeg. (Står på pakningen.) Anonymous poster hash: 7ee8b...e41 Kan prøve en gang til. Anonymous poster hash: b790d...7fa
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #6 Skrevet 13. desember 2015 Det heter føttene! Anonymous poster hash: 5eb35...bbd
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #7 Skrevet 13. desember 2015 Det heter føttene! Anonymous poster hash: 5eb35...bbd Ok skal huske det til neste gang. Takk for svar Anonymous poster hash: b790d...7fa
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #8 Skrevet 13. desember 2015 Jeg er lege og dette er fotvorter. Skal ikke fryses, men bruk dråper. Kjøp på apoteket. Skal ikke brukes av flere samtidig, pga smittefare. Anonymous poster hash: 7ee8b...e41
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #9 Skrevet 13. desember 2015 Det heter føttene! Anonymous poster hash: 5eb35...bbd Ok skal huske det til neste gang.Takk for svar Anonymous poster hash: b790d...7fa Ble nok litt dialekt der. Da jeg sier fotan. Man blir litt surrete når man skriver dialekt på face, sms osv. Beklager så mye Anonymous poster hash: b790d...7fa
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #10 Skrevet 13. desember 2015 Jeg er lege og dette er fotvorter. Skal ikke fryses, men bruk dråper. Kjøp på apoteket. Skal ikke brukes av flere samtidig, pga smittefare. Anonymous poster hash: 7ee8b...e41 Sa hun som sitter ved siden av meg akkurat nå 😊👍 Anonymous poster hash: 7ee8b...e41
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #11 Skrevet 13. desember 2015 Jeg er lege og dette er fotvorter. Skal ikke fryses, men bruk dråper. Kjøp på apoteket. Skal ikke brukes av flere samtidig, pga smittefare. Anonymous poster hash: 7ee8b...e41 Vi har faktisk vært til tre leger med dette, pluss en fotpleier. Fire leger hvis vi teller med han på legevakten. Har prøvd med vortebehandling to ganger uten effekt. Men gir det en sjanse til. Takk for at di tok deg tid til å svare. Anonymous poster hash: b790d...7fa
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #12 Skrevet 13. desember 2015 Kjøp vortemiddel på apoteket. Vi gjorde det for vår datter. Smurte det på hver tredje, fjerde dag i mange uker, helt til den forsvant. Tålmodighetsprøve, men verdt det. Anonymous poster hash: 04517...645
SuperFries Skrevet 13. desember 2015 #13 Skrevet 13. desember 2015 Fotvorter er virus. De går ikke bort ved et mirakel. Det beste er å plage de så mye at de forsvinner. Ta på vortemiddel fra apoteket. Det som lukter så fælt. Ta det på som det står, og så plukk det vekk. Irriter vorten så mye som mulig. Den går bort når den går bort. Og den kan komme tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå