Gå til innhold

Hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok med stille sex under dynen på juleferie hos svigers på samme rom som små barn (barnehagealder)som sover kjempegodt på kvelden?

Anonymous poster hash: a7acd...0f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg greier ikke ha sex med barn på rommet. Har selv minner fra dette. Turte ikke avsløre at jeg var våken. Dette var skikkelig ubehagelig opplevelse og jeg blir kvalm hvis noe minner meg på dette.

Jeg var nok litt eldre enn barnehagealder, for jeg forsto hva som skjedde. Vet ikke hvordan jeg hadde reagert om jeg hadde vært yngre.

Anonymous poster hash: ff25a...7e3

Skrevet

Jeg syntes ikke det var noe ok å være det barnet. Jeg var 4 år og skjønte ikke hva som skjedde, men det var ekkelt likevel. Bildet brant seg fast, og noen år senere skjønte jeg hva det var. Ble ikke bedre av det.

Anonymous poster hash: f2f05...de9
Skrevet

Ikke ok. Bedre å overlate barna til besteforeldre på dagtid. Det er mulig å være kjapp og stille da også 😊

Skrevet

Nei!

Jeg har selv minner om dette fra da jeg bar liten. Jeg turte ikke avsløre at jeg var våken. Jeg forstod ikke helt hva det var som skjedde, men synes det var fryktelig ekkelt! Først et par år senere forstod jeg hva det var. Ikke søren om jeg vil utsette barna mine for det!

Vi har tre barn som alle går i Bhg, og når vi er på hoteller eller overnatter ett sted der vi alle er på samme rom, så tar vi oss heller en tur på badet iløpet av natten mens barna sover.

Anonymous poster hash: 6aa07...13f

Skrevet

Jeg hadde kjørt på om jeg hadde vært veldig klar:). Sover de ser jeg ingen problem med å gjøre det.

Anonymous poster hash: 0de3f...8e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...