Gå til innhold

Feil kjønn på ul

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd å få beskjed om at de får en jente på ul, men så viste det seg å være en gutt?

Denne graviditeten er veldig ulik fra de jeg har opplevd tidligere, og på ul virket ikke legen helt sikker på at det var jente. Legen sa: det kan se ut som det er en jente.

Jeg har mest lyst på jente, så det er ikke der det ligger.. Men de andre svangerskapene har vært veldig like, mens dette er helt anderledes. Hud, hår, matlyst, vektoppgang, smerter, kvalme osv..

Anonymous poster hash: c9800...1e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle mine 3 svangerskap var totalt forskjellige, men fikk jente hver gang .

Tror ikke det har noe å si.

Bestill en privat ul, 3D kanskje, så får du nok svar😊

Alle mine var helt sikre på at det var jente.

Skrevet

Det hender ganske ofte at de tar feil på UL, iallefall hvis du bare er på en.

Anonymous poster hash: e9a25...b1e

Skrevet

Søskenbarnet mitt fikk beskjed om jente, ut kom gutt.

Jeg hadde to veldig ulike svangerskap, fikk to jenter.

Anonymous poster hash: 82d39...871

Skrevet

Noen som har opplevd å få beskjed om at de får en jente på ul, men så viste det seg å være en gutt?

Denne graviditeten er veldig ulik fra de jeg har opplevd tidligere, og på ul virket ikke legen helt sikker på at det var jente. Legen sa: det kan se ut som det er en jente.

Jeg har mest lyst på jente, så det er ikke der det ligger.. Men de andre svangerskapene har vært veldig like, mens dette er helt anderledes. Hud, hår, matlyst, vektoppgang, smerter, kvalme osv..

Jeg har hatt 5 svangerskap og ingen var like og 5 gutter. No sist fikk jeg bekrefta jente men gutt kom. Men følte på kroppen gutt heile tiden.

Anonymous poster hash: 3c845...e41

Skrevet

De to første svangerskapene var helt like - begge er gutter.

Det siste var helt motsatt av de første to svangerskapene.

Alt var mottatt - ikke ømme bryster denne gangen mens de var helt ubeskrivelig ømme i de andre svangerskapene. Lyst på sjokolade og søtsaker, avsmak mot kjøtt denne gangen. I de to andre var det potetgull og salt mat og biff jeg hadde lyst på, brakk meg av sjokolade. Røyta som en gal og hadde tørt hår med de to første, den siste gangen mista jeg ikke hår og hadde finere hår noensinne.

Det var gutt den siste gangen også ;-) var vanskelig å se kjønn på ultralyd pga navlesnor mellom beina men fikk høre jente på 3D, fikk ikke det til å stemme. Hadde en ultralyd noen uker senere hvor det ble bekrefta gutt. På ordinær så de ingenting.

Magefølelsen sa gutt alle gangene.

Skrevet

Ja, vet at det ikke har noe å si, og at alle svangerskap er ulike. Men har hatt en annen følelse i dette svangerskapet, har vært sikker på jente de andre gangene og det har stemt. Jeg er ganske "forutseende" om mine egne svangerskap. Har hatt noen sa, og visst at det ikke ble noen når jeg fikk positiv test. Truffet på fødselsdato på samtlige barn, før termin. Og samt at dette avviker så veldig fra de andre sv.skapene hvor resultater har vært jente. Men, det er egentlig ikke så viktig. Barnet ser friskt ut på ul, og termin stemmer. Det er jo det viktigste. Skal nok inn for 3D når tiden er inne, så kanskje jeg får bekreftet mistanken eller avkreftet. Kjipt for en evt gutt å gå i rosa strikkakjoler de første 6mnd 😂😂

Skrevet

Fikk vite gutt i veke 35. I veke 37 fødte eg ei nydelig jente :)

Anonymous poster hash: 2d27e...09f

Skrevet

Ja, vet at det ikke har noe å si, og at alle svangerskap er ulike. Men har hatt en annen følelse i dette svangerskapet, har vært sikker på jente de andre gangene og det har stemt. Jeg er ganske "forutseende" om mine egne svangerskap. Har hatt noen sa, og visst at det ikke ble noen når jeg fikk positiv test. Truffet på fødselsdato på samtlige barn, før termin. Og samt at dette avviker så veldig fra de andre sv.skapene hvor resultater har vært jente. Men, det er egentlig ikke så viktig. Barnet ser friskt ut på ul, og termin stemmer. Det er jo det viktigste. Skal nok inn for 3D når tiden er inne, så kanskje jeg får bekreftet mistanken eller avkreftet. Kjipt for en evt gutt å gå i rosa strikkakjoler de første 6mnd 😂😂

De første 6 mnd kunne ikke gutten brydd seg mindre om hva han har på seg 😉

Anonymous poster hash: e5960...eb3

Skrevet

De første 6 mnd kunne ikke gutten brydd seg mindre om hva han har på seg 😉

Anonymous poster hash: e5960...eb3

Kan jo tenkes at han i etterkant finner det noe spesielt å ha på "jentetøy" på alle bildene fra de første 6mnd 😂 nei, det er mest ork for mor, da jeg ikke klarer å motivere meg til å handle inn ting til babyen. Det er sikkert jente, og hodet mitt spiller meg bare ett puss. Hadde skjønt reaksjonen min om jeg ønsket gutt mer enn jente. Men det ligger ikke der.

Intr at så passe mange har opplevd å få feil info på ul, da kan jeg fremdeles være 'ikke gal' 🙈😂

Skrevet

Jeg fikk beskjed om at minsten (gutt) var jente både på ordinær UL og på ekstrakontroll i uke 28. For de andre to har UL-kjønn vært korrekt.

Skrevet

Har en venninne som fikk beskjed om gutt, og ut kom en jente. Var litt vittig når hun la ut status på Facebook om at de hadde fått en jente, alle visste jo at de ventet gutt ;)

Hender nok de ser feil ja...

Anonymous poster hash: 824f5...1c5
Skrevet

Kjenner to som fikk beskjed om jente og som fikk gutt.

Hun ene hadde faktisk et risikosvangerskap og gikk jevnlig til kontroll, hver gang sa de jenta di har det fint.

Anonymous poster hash: feac9...247

Skrevet

En venninne av meg fikk beskjed om at hun ventet en jente. Hun var også innom mange ultralyder, da hun var i risikovangerskap pga overvekt hos seg selv. Alle legene sa jente.

Ut kom en gutt. Det viste seg at denne gutten hadde så mye fett på lårene at de mest sannsynlig har vært presset sammen og dermed dannet en "sprekk" som da igjen såg ut som et jentekjønnsorgan. ;)

Anonymous poster hash: 8d5a8...3d3
Skrevet

Fikk beskjed om gutt. Fikk jente! Er visst mer vanlig andre veien..

Skrevet

Fikk beskjed om jente, fikk en gutt som nå er 2 år :) Svangerskapet var ulikt med storebroren, så jeg trodde kanskje det var jente selv.

Anonymous poster hash: aea94...ded
Skrevet

En venninne fikk vite jente på 4-5 ultralyder. Ut kom gutt

Anonymous poster hash: 027f8...02c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...