Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #1 Skrevet 13. desember 2015 Vet " elskerens " partner / dame / samboer noe om dette? - Ser ut til å være ganske mange her inne som homper rundt på andre menn som er i et forhold, uansett hvor bra / dårlig forholdet er..... Og jeg tenker videre at om det dreier seg om småbarnsfedre som finner seg elskere, så er ikke samboeren særlig informert om dette.. Så flott for den parten som ikke vet noe om dette, og som mest sannsynlig sitter hjemme med deres barn Anonymous poster hash: 2bbd0...e50
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #2 Skrevet 13. desember 2015 nei, de vet nok ikke det. Anonymous poster hash: 415e7...178
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #3 Skrevet 13. desember 2015 Min elsker har samboer og to barn. Samboerens hans vet om meg, og han får lov til å ha meg som elskerinne. Hun har selv en elsker. De har åpent forhold, og dette er visst noe som spriter opp deres forhold. De har også sex med flere. Jeg er også i åpent forhold, men litt andre grunner hos meg. Jeg og mannen har ikke hatt sex med hverandre på 5 år. Jeg har altså en fast elsker, et par jeg møter innimellom samt en singel mann jeg har med når jeg ønsker trekant med to menn. Så her er det absolutt ingen som går bak ryggene til hverandre. Dere aner ikke hvor mange som lever på denne måten... 😉 Anonymous poster hash: b79ec...c57
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #4 Skrevet 13. desember 2015 Jeg har hatt mange gifte eller samboende elskere med barn (når jeg selv har vært singel). Ingen av konene har visst noe om det. Anonymous poster hash: 781e0...5e6
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #5 Skrevet 13. desember 2015 Jeg har sex med andre menn og min mann er med på å finne aktuelle menn jeg kan ha sex med (fra nettsider) Det er alt mulig om de andre mennene lever slik åpent eller skjuler det for kona/samboer. For oss er det en fordel om han er i forhold, sånn diskresjonsmessig men vi bryr oss ikke om han sier det til kona eller ei. Men vi syns jo det hadde vært hyggeligere om konen også var med på det. Men vi fordømmer dem ikke. Det er VELDIG vanlig. For å si det slik: om vi legger ut en forespørsel om treff, får jeg omtrent 200 svar Anonymous poster hash: 65e42...79a
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #6 Skrevet 13. desember 2015 Jeg drev å rota med en gammel skolekamerat når jeg tilfeldigvis møtte han på ulike ting, holdt på slik fra russetiden til jeg møtte min mann i slutten av 20 åra. Jeg var aldri interessert i å bli sammen med han. Han hadde visst kone og barn hele veien. Jeg ante ingen ting! Anonymous poster hash: a5ebd...dca
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #7 Skrevet 13. desember 2015 Jeg har sex med andre menn og min mann er med på å finne aktuelle menn jeg kan ha sex med (fra nettsider) Det er alt mulig om de andre mennene lever slik åpent eller skjuler det for kona/samboer. For oss er det en fordel om han er i forhold, sånn diskresjonsmessig men vi bryr oss ikke om han sier det til kona eller ei. Men vi syns jo det hadde vært hyggeligere om konen også var med på det. Men vi fordømmer dem ikke. Det er VELDIG vanlig. For å si det slik: om vi legger ut en forespørsel om treff, får jeg omtrent 200 svar Anonymous poster hash: 65e42...79a Dei som er open får open stempla. Her jeg bor får vi navn på slike. Innvandrar kvinnene er verst her, bretter seg ut og får betalt. Anonymous poster hash: 95be7...6f0
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #8 Skrevet 13. desember 2015 Jeg har sex med andre menn og min mann er med på å finne aktuelle menn jeg kan ha sex med (fra nettsider) Det er alt mulig om de andre mennene lever slik åpent eller skjuler det for kona/samboer. For oss er det en fordel om han er i forhold, sånn diskresjonsmessig men vi bryr oss ikke om han sier det til kona eller ei. Men vi syns jo det hadde vært hyggeligere om konen også var med på det. Men vi fordømmer dem ikke. Det er VELDIG vanlig. For å si det slik: om vi legger ut en forespørsel om treff, får jeg omtrent 200 svar Anonymous poster hash: 65e42...79a Dei som er open får open stempla. Her jeg bor får vi navn på slike. Innvandrar kvinnene er verst her, bretter seg ut og får betalt. Anonymous poster hash: 95be7...6f0 Tror du misforstår litt. Åpen med konen sin, ikke resten av samfunnet. Det blir vanligvis ikke navnekalling av slikt... Anonymous poster hash: 65e42...79a
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #9 Skrevet 13. desember 2015 Jeg har sex med andre menn og min mann er med på å finne aktuelle menn jeg kan ha sex med (fra nettsider) Det er alt mulig om de andre mennene lever slik åpent eller skjuler det for kona/samboer. For oss er det en fordel om han er i forhold, sånn diskresjonsmessig men vi bryr oss ikke om han sier det til kona eller ei. Men vi syns jo det hadde vært hyggeligere om konen også var med på det. Men vi fordømmer dem ikke. Det er VELDIG vanlig. For å si det slik: om vi legger ut en forespørsel om treff, får jeg omtrent 200 svar Anonymous poster hash: 65e42...79a Dei som er open får open stempla. Her jeg bor får vi navn på slike. Innvandrar kvinnene er verst her, bretter seg ut og får betalt. Anonymous poster hash: 95be7...6f0 Innvandrerkvinnene er verst? Alle innvandrerkvinnen fra alle land bretter seg ut? HVOR er det egentlig du bor?????? Anonymous poster hash: a1695...c2a
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #10 Skrevet 13. desember 2015 Selvfølgelig vet ikke hun om hva som foregår.. Hun har mistenkt oss ja, men det er en annen sak Anonymous poster hash: 5a3d9...98b
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #11 Skrevet 14. desember 2015 Selvfølgelig vet ikke hun om hva som foregår.. Hun har mistenkt oss ja, men det er en annen sak Anonymous poster hash: 5a3d9...98b Har du partner eller samboer selv? - Og eventuelt små barn? Tenker du noen ganger over hvordan du selv hadde hatt det om du hadde funnet ut at din egen partner hadde holdt på slik? ... Anonymous poster hash: 2bbd0...e50
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #12 Skrevet 14. desember 2015 Jeg har sex med andre menn og min mann er med på å finne aktuelle menn jeg kan ha sex med (fra nettsider) Det er alt mulig om de andre mennene lever slik åpent eller skjuler det for kona/samboer. For oss er det en fordel om han er i forhold, sånn diskresjonsmessig men vi bryr oss ikke om han sier det til kona eller ei. Men vi syns jo det hadde vært hyggeligere om konen også var med på det. Men vi fordømmer dem ikke. Det er VELDIG vanlig. For å si det slik: om vi legger ut en forespørsel om treff, får jeg omtrent 200 svar Anonymous poster hash: 65e42...79a Dei som er open får open stempla. Her jeg bor får vi navn på slike. Innvandrar kvinnene er verst her, bretter seg ut og får betalt. Anonymous poster hash: 95be7...6f0 Tror du misforstår litt. Åpen med konen sin, ikke resten av samfunnet. Det blir vanligvis ikke navnekalling av slikt... Anonymous poster hash: 65e42...79a "Problemet" er at slike ting kommer ofte ut. Særlig på mindre steder. Er en gjeng på hjemplassen min som driver med partnerbytte, de har aldri selv fortalt det åpenlyst, men alle vet om det. Ikke alle prater like varmt om disse, men for min del må folk bare gjøre som de selv vil. Så lenge de ikke "plager" meg med det Anonymous poster hash: 7b063...729
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #13 Skrevet 14. desember 2015 Selvfølgelig vet ikke hun om hva som foregår.. Hun har mistenkt oss ja, men det er en annen sak Anonymous poster hash: 5a3d9...98b Har du partner eller samboer selv? - Og eventuelt små barn? Tenker du noen ganger over hvordan du selv hadde hatt det om du hadde funnet ut at din egen partner hadde holdt på slik? ... Anonymous poster hash: 2bbd0...e50 Ja, det har jeg. Og ja, det har jeg selvfølgelig tenkt på. Veier opp i mot og finner ut hva som er best for meg. Anonymous poster hash: 5a3d9...98b
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #14 Skrevet 14. desember 2015 Selvfølgelig vet ikke hun om hva som foregår.. Hun har mistenkt oss ja, men det er en annen sak Anonymous poster hash: 5a3d9...98b Har du partner eller samboer selv? - Og eventuelt små barn? Tenker du noen ganger over hvordan du selv hadde hatt det om du hadde funnet ut at din egen partner hadde holdt på slik? ... Anonymous poster hash: 2bbd0...e50 Ja, det har jeg. Og ja, det har jeg selvfølgelig tenkt på. Veier opp i mot og finner ut hva som er best for meg. Anonymous poster hash: 5a3d9...98b Kan jeg spørre hvor du møtte denne mannen? Er det profiler på nett som sørger for disse relasjonene? Anonymous poster hash: 2bbd0...e50
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #15 Skrevet 14. desember 2015 Han er i omgangskretsen vår, kjent hverandre lenge Anonymous poster hash: 5a3d9...98b
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #16 Skrevet 14. desember 2015 Han er i omgangskretsen vår, kjent hverandre lenge Anonymous poster hash: 5a3d9...98b Det er i grunn det jeg ser for meg som gjeldende hos mange. Har jo selv både sett og erfart hvor " lett " det er for mange å gå over grensen.. Tenker da på menn i forhold som har prøvd seg osv.. Anonymous poster hash: 2bbd0...e50
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #17 Skrevet 14. desember 2015 Han er i omgangskretsen vår, kjent hverandre lenge Anonymous poster hash: 5a3d9...98b Det er i grunn det jeg ser for meg som gjeldende hos mange. Har jo selv både sett og erfart hvor " lett " det er for mange å gå over grensen.. Tenker da på menn i forhold som har prøvd seg osv.. Anonymous poster hash: 2bbd0...e50 Tror nettet blir mest brukt. Men at mange synes det er "lett" ja, det er jeg enig i. En kommentar som hinter om noe, man tar den på kornet og plutselig er man der. Fast forhold på si i flere år Anonymous poster hash: 5a3d9...98b
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #18 Skrevet 14. desember 2015 Han er i omgangskretsen vår, kjent hverandre lenge Anonymous poster hash: 5a3d9...98b Det er i grunn det jeg ser for meg som gjeldende hos mange. Har jo selv både sett og erfart hvor " lett " det er for mange å gå over grensen.. Tenker da på menn i forhold som har prøvd seg osv.. Anonymous poster hash: 2bbd0...e50 Tror nettet blir mest brukt. Men at mange synes det er "lett" ja, det er jeg enig i. En kommentar som hinter om noe, man tar den på kornet og plutselig er man der. Fast forhold på si i flere år Anonymous poster hash: 5a3d9...98b Så lenge mange støtter den utro mannen og elskerinnen, og disser den forsmådde kona vil dette fortsette i stor skala. Man får jo bare støtte og forståelse, og mange koner vil ikke dra på grunn av barna, så her får man både i pose og sekk. Anonymous poster hash: 3b071...802
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #19 Skrevet 14. desember 2015 Han er i omgangskretsen vår, kjent hverandre lenge Anonymous poster hash: 5a3d9...98b Det er i grunn det jeg ser for meg som gjeldende hos mange. Har jo selv både sett og erfart hvor " lett " det er for mange å gå over grensen.. Tenker da på menn i forhold som har prøvd seg osv.. Anonymous poster hash: 2bbd0...e50 Tror nettet blir mest brukt. Men at mange synes det er "lett" ja, det er jeg enig i. En kommentar som hinter om noe, man tar den på kornet og plutselig er man der. Fast forhold på si i flere år Anonymous poster hash: 5a3d9...98b Så lenge mange støtter den utro mannen og elskerinnen, og disser den forsmådde kona vil dette fortsette i stor skala. Man får jo bare støtte og forståelse, og mange koner vil ikke dra på grunn av barna, så her får man både i pose og sekk. Anonymous poster hash: 3b071...802 Det en ikke vet har en ikke vondt av. Det er også menn som sitter uvitende hjemme. Fine, flotte menn, som er snille og flinke med barna. Men bare ikke gir en den... spenningen i sengen som andre kan gi. Eller på sofaen. Men en blir jo et gladere, blidere menneske. Fylt med mer energi. Som kan gi mer tilbake hjemme. Så jeg ser ikke på det som noe negativt. Faktisk er det positivt for forholdet. Så lenge en er diskre om det. Beste måten å være sikker på at det ikke kommer ut på er å finne andre som er gifte å ha som elskere. Som har like mye å tape som en selv og derfor holder kjeft. Anonymous poster hash: 63da5...8ab
Luksusdyret Skrevet 14. desember 2015 #20 Skrevet 14. desember 2015 Han er i omgangskretsen vår, kjent hverandre lenge Anonymous poster hash: 5a3d9...98b Det er i grunn det jeg ser for meg som gjeldende hos mange. Har jo selv både sett og erfart hvor " lett " det er for mange å gå over grensen.. Tenker da på menn i forhold som har prøvd seg osv.. Anonymous poster hash: 2bbd0...e50 Tror nettet blir mest brukt. Men at mange synes det er "lett" ja, det er jeg enig i. En kommentar som hinter om noe, man tar den på kornet og plutselig er man der. Fast forhold på si i flere år Anonymous poster hash: 5a3d9...98b Så lenge mange støtter den utro mannen og elskerinnen, og disser den forsmådde kona vil dette fortsette i stor skala. Man får jo bare støtte og forståelse, og mange koner vil ikke dra på grunn av barna, så her får man både i pose og sekk. Anonymous poster hash: 3b071...802 Det en ikke vet har en ikke vondt av. Det er også menn som sitter uvitende hjemme. Fine, flotte menn, som er snille og flinke med barna. Men bare ikke gir en den... spenningen i sengen som andre kan gi. Eller på sofaen. Men en blir jo et gladere, blidere menneske. Fylt med mer energi. Som kan gi mer tilbake hjemme. Så jeg ser ikke på det som noe negativt. Faktisk er det positivt for forholdet. Så lenge en er diskre om det. Beste måten å være sikker på at det ikke kommer ut på er å finne andre som er gifte å ha som elskere. Som har like mye å tape som en selv og derfor holder kjeft. Anonymous poster hash: 63da5...8ab Hadde det vært like greit for deg om mannen din gikk på si og fikk seg noe? Fordi du var kjedelig i senga? Seriøst, hvis man er mer opptatt av å ha spennende sex enn å bevare en familie, så burde man vente med å få barn og mann til man vokste opp og foretok verdiendring. Ja, man kan få vondt av noe man ikke vet også. I form av SOS eller uplanlagt graviditet på si. Nei, det er ikke positivt med utroskap, uansett hvor du vender og vrir på det. Hvis du synes utroskap gjør det til bedre menneske og er positivt for forholdet, hvorfor ikke fortelle mannen om det? De aller fleste sprekker etterhvert. Mannen forteller til kompisene i fylla, plutselig viser det seg at den ene kompisen er kompis av din mann og forteller ham det. Eller om mannen er gift og føler dårlig samvittighet, forteller kona som igjen forteller din mann. Det blir kanskje ikke morsomt å dele barna og ha en inntekt sånn plutselig? Men regner med at du har forberedt deg på hva som kan komme hvis det kommer ut. Men vær så snill, og ikke si at utroskap er positivt for forholdet!!! Hadde det vært slik ville alle vært utro, og partnere hadde syntes det var helt greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå