Gjest Pusikatt Skrevet 13. desember 2015 #1 Skrevet 13. desember 2015 Saken er at vi skal ha mange gjester i jula i år, mange har aldri møtt hverandre, og flere kjenner hverandre dårlig. Men vi vil gjerne at praten skal være uanstrengt. Går det an å finne på en liten morsom "lek" eller konkurranse ved bordet? Ikke noe store greier, men noe som letter litt på trykket, om dere skjønner? Noen kreative forslag?
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #2 Skrevet 13. desember 2015 Liker alle gjestene slikt? Jeg hater alle former for selskapsleker og bli kjent-aktiviteter. Server heller en god og varm velkomstdrikk stående, ha på litt bakgrunnsmusikk og la folk prate litt før dere går til bords. Presenter med navn og litt info (knep jeg lærte fra Bridget Jones ). Anonymous poster hash: 7b781...6d0
klg,2 boys now:) Skrevet 13. desember 2015 #3 Skrevet 13. desember 2015 Som regel når de er mange går praten lettere synes jeg da.ville ikke hatt noen leker,det blir fort kleint
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #4 Skrevet 13. desember 2015 VI bruker kjøpe flaxlodd å legge et under hver tallerken. Etter første forsyning kan dere jo be de løfte på fatet og skrape:) Evt. kan en av dere lese juleevangeliet? Anonymous poster hash: 20bd7...dd8
Gjest Pusikatt Skrevet 13. desember 2015 #5 Skrevet 13. desember 2015 VI bruker kjøpe flaxlodd å legge et under hver tallerken. Etter første forsyning kan dere jo be de løfte på fatet og skrape:) Evt. kan en av dere lese juleevangeliet? Anonymous poster hash: 20bd7...dd8 Ja takk, det var noe sånt jeg var ute etter. Flakslodd var en god ide Noe sånt mente jeg, ikke sånne typiske selskapsleker
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #6 Skrevet 13. desember 2015 VI bruker kjøpe flaxlodd å legge et under hver tallerken. Etter første forsyning kan dere jo be de løfte på fatet og skrape:) Evt. kan en av dere lese juleevangeliet? Anonymous poster hash: 20bd7...dd8 Ja takk, det var noe sånt jeg var ute etter. Flakslodd var en god ide Noe sånt mente jeg, ikke sånne typiske selskapsleker Jeg synes det er skummelt å gi bort fkax-lodd. Om noen vinner en mill hadde jeg blitt grønn av sjalusi, så ego er jeg faktisk. Hva med griseflax. Der er premiene lavere. Anonymous poster hash: 8bf34...e05
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #7 Skrevet 13. desember 2015 Hva med rikelig med alkohol? 😉 Anonymous poster hash: 71961...04e
Gjest Pusikatt Skrevet 14. desember 2015 #8 Skrevet 14. desember 2015 VI bruker kjøpe flaxlodd å legge et under hver tallerken. Etter første forsyning kan dere jo be de løfte på fatet og skrape:) Evt. kan en av dere lese juleevangeliet? Anonymous poster hash: 20bd7...dd8 Ja takk, det var noe sånt jeg var ute etter. Flakslodd var en god ide Noe sånt mente jeg, ikke sånne typiske selskapsleker Jeg synes det er skummelt å gi bort fkax-lodd. Om noen vinner en mill hadde jeg blitt grønn av sjalusi, så ego er jeg faktisk. Hva med griseflax. Der er premiene lavere. Anonymous poster hash: 8bf34...e05 Ah... ja griseflax, takk, det skal jeg kjøpe!! Enig, jeg ville dødd om noen av gjestene vant 1 mill, på et flakslodd JEG har kjøpt.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #9 Skrevet 14. desember 2015 VI bruker kjøpe flaxlodd å legge et under hver tallerken. Etter første forsyning kan dere jo be de løfte på fatet og skrape:) Evt. kan en av dere lese juleevangeliet? Anonymous poster hash: 20bd7...dd8 Ja takk, det var noe sånt jeg var ute etter. Flakslodd var en god ide Noe sånt mente jeg, ikke sånne typiske selskapsleker Jeg synes det er skummelt å gi bort fkax-lodd. Om noen vinner en mill hadde jeg blitt grønn av sjalusi, så ego er jeg faktisk. Hva med griseflax. Der er premiene lavere.Anonymous poster hash: 8bf34...e05 Ah... ja griseflax, takk, det skal jeg kjøpe!! Enig, jeg ville dødd om noen av gjestene vant 1 mill, på et flakslodd JEG har kjøpt. hvorfor det? Anonymous poster hash: 9ad95...38d
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2015 #10 Skrevet 14. desember 2015 Lese juleevangeliet? Ehhhh veldig sært... Anonymous poster hash: cad93...adb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå