Gå til innhold

Trenger tips til å holde stemningen oppe under julemiddagen

Anbefalte innlegg

Gjest Pusikatt
Skrevet

Saken er at vi skal ha mange gjester i jula i år, mange har aldri møtt hverandre, og flere kjenner hverandre dårlig. Men vi vil gjerne at praten skal være uanstrengt. Går det an å finne på en liten morsom "lek" eller konkurranse ved bordet? Ikke noe store greier, men noe som letter litt på trykket, om dere skjønner? Noen kreative forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker alle gjestene slikt? Jeg hater alle former for selskapsleker og bli kjent-aktiviteter. Server heller en god og varm velkomstdrikk stående, ha på litt bakgrunnsmusikk og la folk prate litt før dere går til bords. Presenter med navn og litt info (knep jeg lærte fra Bridget Jones ;)).

Anonymous poster hash: 7b781...6d0

Skrevet

Som regel når de er mange går praten lettere synes jeg da.ville ikke hatt noen leker,det blir fort kleint

Skrevet

VI bruker kjøpe flaxlodd å legge et under hver tallerken. Etter første forsyning kan dere jo be de løfte på fatet og skrape:)

Evt. kan en av dere lese juleevangeliet?

Anonymous poster hash: 20bd7...dd8
Gjest Pusikatt
Skrevet

VI bruker kjøpe flaxlodd å legge et under hver tallerken. Etter første forsyning kan dere jo be de løfte på fatet og skrape:) Evt. kan en av dere lese juleevangeliet?   Anonymous poster hash: 20bd7...dd8

Ja takk, det var noe sånt jeg var ute etter. Flakslodd var en god ide Noe sånt mente jeg, ikke sånne typiske selskapsleker

Skrevet

VI bruker kjøpe flaxlodd å legge et under hver tallerken. Etter første forsyning kan dere jo be de løfte på fatet og skrape:) Evt. kan en av dere lese juleevangeliet? Anonymous poster hash: 20bd7...dd8

Ja takk, det var noe sånt jeg var ute etter. Flakslodd var en god ide Noe sånt mente jeg, ikke sånne typiske selskapsleker

Jeg synes det er skummelt å gi bort fkax-lodd. Om noen vinner en mill hadde jeg blitt grønn av sjalusi, så ego er jeg faktisk. Hva med griseflax. Der er premiene lavere.

Anonymous poster hash: 8bf34...e05

Skrevet

Hva med rikelig med alkohol? 😉

Anonymous poster hash: 71961...04e

Gjest Pusikatt
Skrevet

VI bruker kjøpe flaxlodd å legge et under hver tallerken. Etter første forsyning kan dere jo be de løfte på fatet og skrape:) Evt. kan en av dere lese juleevangeliet? Anonymous poster hash: 20bd7...dd8

Jeg synes det er skummelt å gi bort fkax-lodd. Om noen vinner en mill hadde jeg blitt grønn av sjalusi, så ego er jeg faktisk. Hva med griseflax. Der er premiene lavere.

Anonymous poster hash: 8bf34...e05

Ah... ja griseflax, takk, det skal jeg kjøpe!! Enig, jeg ville dødd om noen av gjestene vant 1 mill, på et flakslodd JEG har kjøpt.

Skrevet

Jeg synes det er skummelt å gi bort fkax-lodd. Om noen vinner en mill hadde jeg blitt grønn av sjalusi, så ego er jeg faktisk. Hva med griseflax. Der er premiene lavere.Anonymous poster hash: 8bf34...e05

Ah... ja griseflax, takk, det skal jeg kjøpe!! Enig, jeg ville dødd om noen av gjestene vant 1 mill, på et flakslodd JEG har kjøpt.

hvorfor det?

Anonymous poster hash: 9ad95...38d

Skrevet

Lese juleevangeliet? Ehhhh veldig sært...

Anonymous poster hash: cad93...adb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...