Gå til innhold

Kjærlighetssorg fra helvete

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært alene en uke nå, og dagene blir verre og verre..

Det var på mange måter min egen feil at det ble slutt, men han tok det endelige valget. Det gjør så vondt!!! Jeg klarer ikke å prate med noen, gjøre noe, spise.. Jeg klarer kun det absolutt mest nødvendigste! Hvor lang tid tar det før dette går over? Var sammen noen år, ingen felles barn.

Anonymous poster hash: d9239...edd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er grusomt.

Gooo klem til deg

Anonymous poster hash: 3dd69...112

Skrevet

Skrev dette for en tid tilbake i en annen tråd. Håper det kan hjelpe :)

Et brudd gjør vondt og det kan ta lang tid før det går over. Mine beste tips er ... :

1) Gråt, gråt, gråt .... Får det ut. Ikke legg lokk på følelsene dine. La tårene flomme selvom du sitter på bussen eller står i kø på Kiwi.

2) Prat, prat, prat .... Del tankene dine med gode venninner, sett ord på følelsene dine. Oppsøk en privatpraktiserende terapeut ved behov.

3) Gjør det til en god ting å være hjemme: pynt opp, forny leiligheten med pene lys, puter og friske blomster. Gjør det feminint - til ditt eget.

4) Kast sengetøyet deres og kjøp nytt. Invester i nye lekre håndklær til badet.

5) Tilbring tid med venner og familie, men der er også lurt å trene litt på å være/gjøre ting alene; gå ut og spis på restaurant alene, dra på kino selv osv.

6) Kjøp deg nytt undertøy og noen lekre nattkjoler - bare for deg selv.

7) Gå på date selvom det føles rart. Få en venn/venninne til å arrangere.

8) Sørg for å ta vare på seksualiteten din: skaff deg en elsker, klin på byen, onaner daglig og/eller kjøp deg nytt spenstig sexleketøy.

9) Fokuser på de gode tingene ved å være singel: du har herredømme over fjernkontrollen, du trenger ikke kompromisse, du kan fylle kjøleskapet med hva du vil, spise akkurat hva du har lyst på til middag, du kan komme og gå som du vil, du er fri ...

10) Ta vare på deg selv. Bruk tid på egenpleie, gå til frisøren, stell neglene dine, ta et fotbad.

11) Ta tiden til hjelp, tillat deg å være lei deg og tillat deg å sørge, men forsøk å gjøre hele prosessen så behagelig som mulig for deg selv.

Lykke til og klem,

MTN

Skrevet

Det var på mange måter min egen feil at det ble slutt, men han tok det endelige valget. Det gjør så vondt!!! Jeg klarer ikke å prate med noen, gjøre noe, spise.. Jeg klarer kun det absolutt mest nødvendigste! Hvor lang tid tar det før dette går over? Var sammen noen år, ingen felles barn.

Kom deg ut og bli no, ikkje stuegriser.

Begynn og gå inn på kjattesider på nettet. Prat og kom deg ut ikkje sitt og tykke synd i deg sjølv. Han lever livet og ut og koser seg. Du skal sitte på reva og sørge for begge . NEI ut ut ut.

Anonymous poster hash: 4fe11...a8e

Skrevet

Maslow satte basisbehovene øverst og så kjærligheten rett under der igjen.

Han tok feil. Et menneske kan slutte å spise, kan til og med gå så langt som å slutte å ville leve, som følge av å miste kjærligheten. 

Anonymous poster hash: 14d86...186
Skrevet

Kom deg ut og bli no, ikkje stuegriser.

Begynn og gå inn på kjattesider på nettet. Prat og kom deg ut ikkje sitt og tykke synd i deg sjølv. Han lever livet og ut og koser seg. Du skal sitte på reva og sørge for begge . NEI ut ut ut.

Anonymous poster hash: 4fe11...a8e

O! Kjattesider!! Den likte jeg! Det tror jeg vi må få inn i det norske språket!!

Anonymous poster hash: c2742...b8e

Skrevet

Har opplevd det selv og det er grusomt. Hos meg måtte jeg ta tiden til hjelp og sakte men sikkert etter 6!!! Lange måneder kunne jeg ha gode dager.

Vi hadde vært sammen mange år og skulle gifte oss samme år.

Anonymous poster hash: eec57...ad8

Skrevet

Uff, klem til deg. Jeg ble vraket, han hadde plutselig truffet ei anna, og jeg sluttet å fungere. Jeg var fullstendig knust. Ville tatt han tilbake på et blunk... så, etter 4 uker, kom han tilbake og fortalte at han hadde ombestemt seg. Han ville ha meg. Da innså jeg at... jeg vil ha bedre. Jeg vil ha noen som aldri gjør sånt mot meg. Noen jeg kan stole helt på.

Så, jeg kan nesten love deg at ting kommer til å bli bedre, og du kommer til å inne (med eller uten hans hjelp) at det finnes bedre menn der ute. Klem

Anonymous poster hash: 97e59...0a7

Skrevet

Uff, klem til deg. Jeg ble vraket, han hadde plutselig truffet ei anna, og jeg sluttet å fungere. Jeg var fullstendig knust. Ville tatt han tilbake på et blunk... så, etter 4 uker, kom han tilbake og fortalte at han hadde ombestemt seg. Han ville ha meg. Da innså jeg at... jeg vil ha bedre. Jeg vil ha noen som aldri gjør sånt mot meg. Noen jeg kan stole helt på.

Så, jeg kan nesten love deg at ting kommer til å bli bedre, og du kommer til å inne (med eller uten hans hjelp) at det finnes bedre menn der ute. Klem

kommer til å *innse 😊

Og en annen ting; tren!! Om du ikke gjør noe annet hele dagen, og selv om det er det største tiltaket i verden - ta en skikkelig treningsøkt hver dag! Det er medisin!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...