Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #1 Skrevet 13. desember 2015 Vil gjerne ned 10kg ... Er det noen som vil komme med erfaringer? Trenger ikke svar om at dietter er bare tull bla bla 😏 Anonymous poster hash: 14a5e...53e
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #2 Skrevet 13. desember 2015 Vil gjerne ned 10kg ... Er det noen som vil komme med erfaringer? Trenger ikke svar om at dietter er bare tull bla bla 😏 Anonymous poster hash: 14a5e...53e Det er jo jojojojojojo slanking. Anonymous poster hash: 2abc6...f1d
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #3 Skrevet 13. desember 2015 Ja, gått ned 60% av kroppsvekten og holdt det ett år. Genial måte å ivareta forbrenning på. Anonymous poster hash: 245a8...be2
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #4 Skrevet 13. desember 2015 Ja, gått ned 60% av kroppsvekten og holdt det ett år. Genial måte å ivareta forbrenning på. Anonymous poster hash: 245a8...be2 Utrolig flink du har vært 👏👏👏 Har du fortsatt en fastedag? Trener du ? Takknemlig for svar. Anonymous poster hash: 14a5e...53e
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #5 Skrevet 13. desember 2015 Har prøvd, men sulter halvt ihjel de to dagene med 500 kcal og greier ikke holde ut mer enn noen uker i slengen før det skjærer seg. Aktiviteter som gjør det vanskelig å finne to dager hver uke som passer, holde motivasjonen på skrubbsultne dager pluss å ikke være så sulten de dagene man skal spise normalt. Jeg synes det er vanskelig og går raskt opp igjen når det skjærer seg pga det er mest væske man mister på fastedager. Men skulle ønske kroppen min greide seg uten mat (som det praktisk talt er) på 500 kcal dagene. Drikker kaffe etc hele formiddagen for å holde ut til lunsj og det går jo utover jobb. Sikkert fint for de som fikser sultingen Anonymous poster hash: 5f639...76b
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #6 Skrevet 13. desember 2015 Har prøvd, men sulter halvt ihjel de to dagene med 500 kcal og greier ikke holde ut mer enn noen uker i slengen før det skjærer seg. Aktiviteter som gjør det vanskelig å finne to dager hver uke som passer, holde motivasjonen på skrubbsultne dager pluss å ikke være så sulten de dagene man skal spise normalt. Jeg synes det er vanskelig og går raskt opp igjen når det skjærer seg pga det er mest væske man mister på fastedager. Men skulle ønske kroppen min greide seg uten mat (som det praktisk talt er) på 500 kcal dagene. Drikker kaffe etc hele formiddagen for å holde ut til lunsj og det går jo utover jobb. Sikkert fint for de som fikser sultingen Anonymous poster hash: 5f639...76b Ahhh sult ja, ikke vant til å kjenne den følelsen 🙈 Anonymous poster hash: 14a5e...53e
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #7 Skrevet 13. desember 2015 Ja, gått ned 60% av kroppsvekten og holdt det ett år. Genial måte å ivareta forbrenning på. Anonymous poster hash: 245a8...be2 Utrolig flink du har vært 👏👏👏 Har du fortsatt en fastedag? Trener du ? Takknemlig for svar. Anonymous poster hash: 14a5e...53e Jeg har fastedager av og til, i og med at jeg har gått ned så mye. Men planen er å slutte snart. Jeg trener 3-4 ganger i uka. Anonymous poster hash: 245a8...be2
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #8 Skrevet 13. desember 2015 Vil gjerne ned 10kg ... Er det noen som vil komme med erfaringer? Trenger ikke svar om at dietter er bare tull bla bla 😏 Anonymous poster hash: 14a5e...53e Tips for å holde ut fastedagene: lag en diger salat kvelden før (1/2 issalat, 1/2 rød paprika, 1/2 agurk, 1x skrelt gulrot og to tomater). Så veier du opp 125 g salat fire matbokser. I hver salat kan du blande inn enten ett kokt egg, 100 g skrelte reker, 40 g røkelaks, 100 g kokt skinke eller 40 g tunfisk. Poenget er at hver salat ikke kommer over 125 kcal -altså 500 kcal tilsammen i løpet av dagen. Dette forutsetter at du drikker kalorifri drikke som vann, te, kaffe, fun-saft e.l. -her har vi også kjørt salat for ungene til middag, bare at de får ost, skinke, brød og smør til salaten (de elsker denne middagen!). Et annet tips er å la det gå minst ti dager imellom hvor du spiser normalt (et slikt kosthold som, hvis du spiste det hver dag, ville gjort at du gikk hverken opp eller ned i vekt). Lykke til! Anonymous poster hash: 5173f...b9d
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #9 Skrevet 13. desember 2015 Vil gjerne ned 10kg ... Er det noen som vil komme med erfaringer? Trenger ikke svar om at dietter er bare tull bla bla 😏 Anonymous poster hash: 14a5e...53e Tips for å holde ut fastedagene: lag en diger salat kvelden før (1/2 issalat, 1/2 rød paprika, 1/2 agurk, 1x skrelt gulrot og to tomater). Så veier du opp 125 g salat fire matbokser. I hver salat kan du blande inn enten ett kokt egg, 100 g skrelte reker, 40 g røkelaks, 100 g kokt skinke eller 40 g tunfisk. Poenget er at hver salat ikke kommer over 125 kcal -altså 500 kcal tilsammen i løpet av dagen. Dette forutsetter at du drikker kalorifri drikke som vann, te, kaffe, fun-saft e.l. -her har vi også kjørt salat for ungene til middag, bare at de får ost, skinke, brød og smør til salaten (de elsker denne middagen!). Et annet tips er å la det gå minst ti dager imellom hvor du spiser normalt (et slikt kosthold som, hvis du spiste det hver dag, ville gjort at du gikk hverken opp eller ned i vekt). Lykke til! Anonymous poster hash: 5173f...b9d To dager imellom...... Anonymous poster hash: 5173f...b9d
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #10 Skrevet 13. desember 2015 Vil gjerne ned 10kg ... Er det noen som vil komme med erfaringer? Trenger ikke svar om at dietter er bare tull bla bla 😏 Anonymous poster hash: 14a5e...53e Tips for å holde ut fastedagene: lag en diger salat kvelden før (1/2 issalat, 1/2 rød paprika, 1/2 agurk, 1x skrelt gulrot og to tomater). Så veier du opp 125 g salat fire matbokser. I hver salat kan du blande inn enten ett kokt egg, 100 g skrelte reker, 40 g røkelaks, 100 g kokt skinke eller 40 g tunfisk. Poenget er at hver salat ikke kommer over 125 kcal -altså 500 kcal tilsammen i løpet av dagen. Dette forutsetter at du drikker kalorifri drikke som vann, te, kaffe, fun-saft e.l. -her har vi også kjørt salat for ungene til middag, bare at de får ost, skinke, brød og smør til salaten (de elsker denne middagen!). Et annet tips er å la det gå minst ti dager imellom hvor du spiser normalt (et slikt kosthold som, hvis du spiste det hver dag, ville gjort at du gikk hverken opp eller ned i vekt). Lykke til! Anonymous poster hash: 5173f...b9d To dager imellom...... Anonymous poster hash: 5173f...b9d Tusen takk for tips ! Anonymous poster hash: 14a5e...53e
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #11 Skrevet 13. desember 2015 Ja, gått ned 60% av kroppsvekten og holdt det ett år. Genial måte å ivareta forbrenning på. Anonymous poster hash: 245a8...be2 Jeg gikk ned 10 kg, og så stoppet det der. Har du noen tips til meg, du som har fått det til mye bedre enn meg? Anonymous poster hash: 09944...98e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå