Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #1 Skrevet 13. desember 2015 Får barnet noe annet av dere? Her får gutten på 10 år ny mobil av oss til jul. Men han får 1-2 ting i tillegg. Han får en bok og skihansker ved siden av Anonymous poster hash: 7b05d...eac
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #2 Skrevet 13. desember 2015 her fikk jentene ipad ett år, kombinert jul og bursdag. de fikk ikke noe annet i tillegg. Jeg mener dette holder i MASSEVIS, Anonymous poster hash: 914da...1fd
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #3 Skrevet 13. desember 2015 Guttene mine på 12 og 15 år fikk mobil i fjor, da fikk de ikke noe annet i tillegg nei. Anonymous poster hash: 4ae7d...b0e
QueeenBeee Skrevet 13. desember 2015 #4 Skrevet 13. desember 2015 Her får de nettbrett i kombinert bursdag/julegave. Ingenting i tillegg dyrt nok det nettbrettet.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #5 Skrevet 13. desember 2015 Her får de nettbrett i kombinert bursdag/julegave. Ingenting i tillegg dyrt nok det nettbrettet. Kombinert? Når har de bursdag da?? Anonymous poster hash: 7b05d...eac
TinaK 1990 Skrevet 13. desember 2015 #6 Skrevet 13. desember 2015 Nå får ikke min 8 åring mobil ennå. Men akkreditering 1-3 småting ved siden av hovedgaven.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #7 Skrevet 13. desember 2015 Her får de nettbrett i kombinert bursdag/julegave. Ingenting i tillegg dyrt nok det nettbrettet.Kombinert? Når har de bursdag da?? Anonymous poster hash: 7b05d...eac Det kan du hopp og drite i. Kva andre gjør er deirast problem. Anonymous poster hash: 9baf3...35f
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #8 Skrevet 13. desember 2015 Her får de nettbrett i kombinert bursdag/julegave. Ingenting i tillegg dyrt nok det nettbrettet.Kombinert? Når har de bursdag da?? Anonymous poster hash: 7b05d...eac Det kan du hopp og drite i. Kva andre gjør er deirast problem. Anonymous poster hash: 9baf3...35f "Du får ikke julegave i år....husk at du fikk mobil til bursdagen din i oktober..." Anonymous poster hash: 7b05d...eac
Mammaentilknollogtott Skrevet 13. desember 2015 #9 Skrevet 13. desember 2015 Her har de hver sin iPhone fra før, en arvet og en ny. I år så får den eldste xboks one og yngste iPad mini. De får såklart flere pakker av oss en det, det å gi de MANGE gaver under treet er magisk 🎄🎁
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #10 Skrevet 13. desember 2015 Her får de nettbrett i kombinert bursdag/julegave. Ingenting i tillegg dyrt nok det nettbrettet.Kombinert? Når har de bursdag da?? Anonymous poster hash: 7b05d...eac Det kan du hopp og drite i. Kva andre gjør er deirast problem. Anonymous poster hash: 9baf3...35f "Du får ikke julegave i år....husk at du fikk mobil til bursdagen din i oktober..." Anonymous poster hash: 7b05d...eac Sliter du med at mine barn får en dyr jule/bursdagsgave på julaften? De sliter ikke med det, så da burde virkelig ikke du slite med det. Anonymous poster hash: 8c910...87e
QueeenBeee Skrevet 13. desember 2015 #11 Skrevet 13. desember 2015 Her får de nettbrett i kombinert bursdag/julegave. Ingenting i tillegg dyrt nok det nettbrettet.Kombinert? Når har de bursdag da?? Anonymous poster hash: 7b05d...eac Det kan du hopp og drite i. Kva andre gjør er deirast problem. Anonymous poster hash: 9baf3...35f "Du får ikke julegave i år....husk at du fikk mobil til bursdagen din i oktober..." Anonymous poster hash: 7b05d...eac Sliter du med at mine barn får en dyr jule/bursdagsgave på julaften? De sliter ikke med det, så da burde virkelig ikke du slite med det. Anonymous poster hash: 8c910...87e Den skulle ikke være anonym.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #12 Skrevet 13. desember 2015 Ja barnet mitt får flere, men hun får ikke en av disse kjempedyre telefonene selv om den kostet nok. Hun får telefonen fordi hun trenger den da hun blir hjemme alene i noen timer om gangen framover. Hun får en gave fra søsken og en liten gave til fra meg. Anonymous poster hash: 2d05b...67e
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #13 Skrevet 13. desember 2015 Her får de nettbrett i kombinert bursdag/julegave. Ingenting i tillegg dyrt nok det nettbrettet.Kombinert? Når har de bursdag da?? Anonymous poster hash: 7b05d...eac Det kan du hopp og drite i. Kva andre gjør er deirast problem. Anonymous poster hash: 9baf3...35f "Du får ikke julegave i år....husk at du fikk mobil til bursdagen din i oktober..." Anonymous poster hash: 7b05d...eac Sliter du med at mine barn får en dyr jule/bursdagsgave på julaften? De sliter ikke med det, så da burde virkelig ikke du slite med det. Anonymous poster hash: 8c910...87e Sliter ikke med dyre gaver...men synes synd på de at de feks ikke får gave på bursdagen fordi de fikk dyr gave til jul. .. Anonymous poster hash: 7b05d...eac
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #14 Skrevet 13. desember 2015 Her har de hver sin iPhone fra før, en arvet og en ny. I år så får den eldste xboks one og yngste iPad mini. De får såklart flere pakker av oss en det, det å gi de MANGE gaver under treet er magisk 🎄🎁 Huff. Så trist fokus 😔 Anonymous poster hash: fe499...2dd
QueeenBeee Skrevet 13. desember 2015 #15 Skrevet 13. desember 2015 Her får de nettbrett i kombinert bursdag/julegave. Ingenting i tillegg dyrt nok det nettbrettet.Kombinert? Når har de bursdag da?? Anonymous poster hash: 7b05d...eac Det kan du hopp og drite i. Kva andre gjør er deirast problem. Anonymous poster hash: 9baf3...35f "Du får ikke julegave i år....husk at du fikk mobil til bursdagen din i oktober..." Anonymous poster hash: 7b05d...eac Sliter du med at mine barn får en dyr jule/bursdagsgave på julaften? De sliter ikke med det, så da burde virkelig ikke du slite med det. Anonymous poster hash: 8c910...87e Sliter ikke med dyre gaver...men synes synd på de at de feks ikke får gave på bursdagen fordi de fikk dyr gave til jul. .. Anonymous poster hash: 7b05d...eac Så du syns det er synd mine barn, som du ikke har noen som helst aning hvem er, får en ting de virkelig har lyst på istedet for to ting som er lavere på ønskelisten? Vel, de syns ikke synd på seg selv. De syns det er flott og hadde vi har penger til det så skulle de fått dyre flotte fine gaver både til bursdag og jul. Kom deg ned fra din høye hest og få opp øynene. Det er ikke synd på mine barn bare fordi de ikke får og får av materielle ting. Det er faktisk ikke slik at alle har flust med penger, men kjærelighet får de mer enn nok av. Det er ikke synd på mine barn,
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #16 Skrevet 13. desember 2015 Mine har bursdag i september og de fikk ipad av oss. Da fikk de ikke noe til jul. De fikk velge det selv og var på ingen måte sure for det. Et annet år fikk eldste sydentur av mamma og meg,heller ikke noe til jul. Helt topp! Anonymous poster hash: becb1...6ea
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #17 Skrevet 13. desember 2015 Mine har bursdag i september og de fikk ipad av oss. Da fikk de ikke noe til jul. De fikk velge det selv og var på ingen måte sure for det. Et annet år fikk eldste sydentur av mamma og meg,heller ikke noe til jul. Helt topp! Anonymous poster hash: becb1...6ea Du hadde ikke råd til å kjøpe en liten ting så det lå noe fra mamma under treet? En bok, et par hansker eller noe som var fra deg? Anonymous poster hash: 7b05d...eac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå