Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #1 Skrevet 13. desember 2015 Hei. Oppdaget plutselig at simovognene har en maksvekt på 15 kg. Snuppa vår er stor for alderen, og veier vel nå 14,5 eller noe i den duren. Hun sover fortsatt i bhg, hvor vi har stående en eldre simo sportsvogn. Må nok sove på dagtid en stund til fremover.. Ble nå brått i tvil om vi kan fortsette å bruke den. Hvor mye "slingringsmonn" er det på de 15 kiloene så lenge vogna bare står rolig, tro? Vil det være totalt uforsvarlig av oss å fortsette å bruke den? Anonymous poster hash: d25ab...f74
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #2 Skrevet 13. desember 2015 Mitt barn på 20 kg sover fortsatt i sportsvogna si. Stellebordet går også bare til femten kilo, bruker det fortsatt. På slike ting er det bare for at selskapet som har produsert varen bare skal sikre seg. Akkurat som at enkelte ting på vaskes på 40 grader, men de tåler jo fint 60 grader. Men, ville så klart ikke gjort dette med en bilstol. Da må man følge vekten! Anonymous poster hash: 1e398...8d7
BøllefrøOgBolla Skrevet 13. desember 2015 #3 Skrevet 13. desember 2015 Det har vært samme standard for vekt i barnevogner i aaaaall evighet - og simo er en god gammel traver. Ikke noe problem å bruke den lenger, men den er ikke testet for høyere vekt, derfor er det "begrensningen" på denne vogna 👍🏻 skal de ha høyere begrensning må det testes spesielt, og det er dyrt for leverandørene, så ikke alle tester.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #4 Skrevet 13. desember 2015 Hvorfor skal du slutte på 14,5?? Anonymous poster hash: 3b4d4...a80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå