Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #1 Skrevet 13. desember 2015 Blinket rødt på termostat greia vår. Der den sikksakk streken er. Hva betyr det? Måtte skru av for å få den til å slutte å blinke og lage klikke lyd. Anonymous poster hash: f8147...974
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #2 Skrevet 13. desember 2015 Skrudde den på nå. Lyser bare rødt. I stad blinket den og det var en sånn klikke lyd. Anonymous poster hash: f8147...974
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #3 Skrevet 13. desember 2015 Så rart at det ikke tyter av elektrikere som har lyst til å jobbe gratis på forum? Ring noen du. Anonymous poster hash: 501e0...efa
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #4 Skrevet 13. desember 2015 Så rart at det ikke tyter av elektrikere som har lyst til å jobbe gratis på forum? Ring noen du. Anonymous poster hash: 501e0...efa Er søndag og bor på en liten plass. Ingen er tilgjengelig. Ringer i morgen. Men lurte vel mer på om det var noe farlig. At det ikke er lurt å kjøre vaskemaskin og sånt i dag Anonymous poster hash: f8147...974
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #5 Skrevet 13. desember 2015 Så lar du vel bare være? Om det blir brann eller maskinen ryker - skal du da si til forsikringsselskapet at "du trodde det var greit, for du spurte på kjerringforumet ditt" ? Anonymous poster hash: 501e0...efa
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #6 Skrevet 13. desember 2015 Les bruksanvisningen. Om du ikke har den så finner du den helt sikkert på nettet. Anonymous poster hash: cad58...07d
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #7 Skrevet 13. desember 2015 Så lar du vel bare være? Om det blir brann eller maskinen ryker - skal du da si til forsikringsselskapet at "du trodde det var greit, for du spurte på kjerringforumet ditt" ? Anonymous poster hash: 501e0...efa Har du røyka sokkan dine siden du e så sur? Anonymous poster hash: f8147...974
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #8 Skrevet 13. desember 2015 Les bruksanvisningen. Om du ikke har den så finner du den helt sikkert på nettet. Anonymous poster hash: cad58...07d Takk det var lurt. Skal Google på nett etter bruksanvisning. Nettopp kjøpt huset og har aldri vært bortig slikt før da vi kun har leid. Anonymous poster hash: f8147...974
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #9 Skrevet 13. desember 2015 Les bruksanvisningen. Om du ikke har den så finner du den helt sikkert på nettet. Anonymous poster hash: cad58...07d Takk det var lurt. Skal Google på nett etter bruksanvisning. Nettopp kjøpt huset og har aldri vært bortig slikt før da vi kun har leid. Anonymous poster hash: f8147...974 Jeg opplevde noe lignende med noe annet nylig (har også nettopp flyttet), da ble bruksanvisning funnet på nettet løsningen. Lykke til Anonymous poster hash: cad58...07d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå