Gå til innhold

Hva heter/het deres bestefedre?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter en liten en til våren, og trenger navneforslag :)

 

Mine het Torbjørn og Kåre

 

Anonymous poster hash: e6d54...e30

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gustav og Harald

 

Anonymous poster hash: 3c61a...68f

Skrevet

Sverre og Carl



Anonymous poster hash: 79ace...726
Skrevet

Rolf karl og Arthur

 

Anonymous poster hash: ffd02...cc5

Skrevet

Sverre og Oddbjørn :)

 

Anonymous poster hash: 2ca41...76e

Skrevet

Einar og Johnny.

 

Anonymous poster hash: 0ba24...d06

Skrevet

Kåre og Julian.

 

Anonymous poster hash: 13e80...5de

Skrevet

Karsten og Emil.

 

Anonymous poster hash: 3d9cb...067

Skrevet

Per Helge (Lever ) og Arne (Død)

Skrevet

Olaf Johannes og njål.

 

Anonymous poster hash: 639e0...5e8

Skrevet

Terje og Philippe



Anonymous poster hash: d8bcf...686
Skrevet

Vladimir og Håkan

Skrevet

Så mange fine navn! :-)

 

Anonymous poster hash: a1283...e6f

Skrevet

Torbjørn og Ludvig.

 

Anonymous poster hash: 838e2...e9c

Skrevet

Sigurd og Arthur.

 

Anonymous poster hash: e887e...6df

Skrevet

Peder og Martin Johan

 

Anonymous poster hash: a359b...98f

Skrevet

Einar og Thor

 

Anonymous poster hash: c0dd4...6a4

Skrevet

Birger og Olav

 

Anonymous poster hash: 6fbc2...0d4

Skrevet

Kjell og Knut

 

Anonymous poster hash: 5fb91...e1c

Skrevet

Jørgen og Emil

 

Anonymous poster hash: fdd4a...6df

Skrevet

Bernt og Guttorm

 

Anonymous poster hash: 9cb79...1bc

Skrevet

Mine bestefedre: Ola og Hallvard.

Oldefedre:Torgeir, Petter, Olav og Peder

 

Anonymous poster hash: 05bf7...9ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...