Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #1 Skrevet 13. desember 2015 D er ferdig pyntet. Ser fot meg en katastrofe. Jeg kunne brukt limpistol men femåringen vil kunne spise av dette på juleafteb. Anonymous poster hash: 25c00...7ce
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #2 Skrevet 13. desember 2015 Du smelter smørbukk-karamell i vannbad og så bruker du det som lim! Anonymous poster hash: 8d0ed...d15
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #3 Skrevet 13. desember 2015 Bruker royal icing. Se fra ca 4:40 i denne videoen Anonymous poster hash: ede84...81d
Rosepus™ Skrevet 13. desember 2015 #4 Skrevet 13. desember 2015 Litt sent nå, men vurder denne til neste år Jeg kjevler ut to brett med deig, steker deigen, og stikker ut delene når platene med deig er nystekte og varme. Slipper å lime delene i det hele tatt, bortsett fra pipa, men den er jo enkel med litt melis. http://www.coolstuff.no/Pepperkakehus-former Jernia har de også, jeg betalte 79kr, så litt billigere enn coolstuff. Men, for å svare på spm; hører mange lykkes med smeltet smørbukk.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #5 Skrevet 13. desember 2015 Det er best å pynte huset ETTER det er satt sammen. Da kan man skjule evt stygge eller skjeve skjøter med glasur og godterier... Vi bruker for øvrig knekk. Anonymous poster hash: 5dc24...70e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå