Gå til innhold

Noen erfaring m amming m brystskjold her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en uke med andremann måtte jeg begynne m skjold. Jenta fikk ikke skikkelig tak, fikk hjelp på barsel men hun er så glupsk! Ble mye roligere når jeg ammet m skjold og siden har jeg fortsatt med det. Nå er jenta fem uker og jeg fikk kjeft av helsesøster pga skjold og hun mente at jenta vår ikke får nok mat siden hun hadde bare lagt på seg 320gr på 16 dager. Jenta er veldig fornøyd, er mer våken og sterk i nakken.

Ble lei meg etter dette.. M første så pumpet jeg, hadde for lite melk så hun hylte mye før vi beg m erstatning.

Anonymous poster hash: 8ea55...9b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du noe inntrykk av hvordan denne helsesøsteren er ellers?

Jeg brukte brystskjold og det funket utmerket. Var det de anbefalte oss på nyfødt.

Du kan jo prøve noen ganger med og noen ganger uten, så vil du fort merke hvordan babyen har det. Det er du som er med babyen hele tiden og kjenner mønsteret og hvordan jenta di er når hun ikke får nok mat, og du kjenner kanskje om hun får skikkelig tak og ikke.

Ikke alltid at vi skal legge så mye vekt på hva helsesøster sier, ikke alltid de vet best.

Anonymous poster hash: 06f1d...247
Skrevet

Ammet 10 mnd med skjold med første. Det gikk fint etter at jeg lærte meg å lukke ørene for ammepropagandaen. Alternativet var å ikke amme siden han ikke fikk tak i de små brystknoppene mine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...