Gå til innhold

Sonde..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er en jente på 22 år som har vært så uheldig å fått en sonde i nesen. Og jeg gruer meg til jeg skal vise meg med den i offentligheten... Hva ville dere tenkt om dere så en person med sonde på kjøpesenteret? Jeg er veldig tynn i tillegg så.

Anonymous poster hash: b7c62...2b8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg er en jente på 22 år som har vært så uheldig å fått en sonde i nesen. Og jeg gruer meg til jeg skal vise meg med den i offentligheten... Hva ville dere tenkt om dere så en person med sonde på kjøpesenteret? Jeg er veldig tynn i tillegg så.

Jeg hadde tenkt stakkars deg og at du sikkert har en spiseforstyrrelse. Håper su blir bedre og at du finner styrke💜

Anonymous poster hash: bdeef...246

Skrevet

Jeg hadde tenkt stakkars deg og at du sikkert har en spiseforstyrrelse. Håper su blir bedre og at du finner styrke

Anonymous poster hash: bdeef...246

Tuusen takk  :hjerte:

Skrevet

At du er syk og enten får medisiner eller nærig gjennom sonden. Og håper du blir bra.

Anonymous poster hash: 52ef0...e41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...