Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #1 Skrevet 13. desember 2015 Joda, han jobber mye, men har en stillesittende jobb. Må konsentrere seg intenst i korte perioder da. Ikke en jobb han sliter seg ut på. Så kommer han hjem og sitter på rumpa og hører musikk, leser nyheter på nett eller ser sport på tv. Vi har tre barn. En baby. Ber jeg han holde babyen litt er alltid standardsvaret: jeg holder på med noe (som om ikke jeg holder på med noe...) og etter to sek; vent litt. Må ta meg en snus først. Han har flere esker med rot fra barndommen som hans mor kom med da hun flyttet. De står rundt i stua, og har stått der et par uker. Han samler papirer og blader i hauger og det ser ikke ut. Men selv kan han rope over seg over leker som ungene drar utover. De tar det 10 min å rydde. Nå har jeg bestemt meg for å ikke mase på han om rotet frem mot jul, men bare rydde og vaske rundt det. Så får han se selv at det ikke bare ordner seg. Er det dårlig gjort? Jeg får ikke lov til å hjelpe han med disse tingene for da mister han kontrollen. Så får denne jula bli akkurat så ryddig / rotete som den blir. Det kan jo bli en prøvelse for meg som gjerne vil ha det fint til jul... Hva synes dere? Anonymous poster hash: 130d2...9cb
Gjest Antarctica Skrevet 13. desember 2015 #2 Skrevet 13. desember 2015 Han må bli voksen og begynne å innse at i et forpliktende forhold bidrar begge inn i forholdet. Ellers lover jeg dere at dette ikke vil vare... Som det er nå, er han ditt 4. barn. En ren blindpassasjer.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #3 Skrevet 13. desember 2015 Han må bli voksen og begynne å innse at i et forpliktende forhold bidrar begge inn i forholdet. Ellers lover jeg dere at dette ikke vil vare... Som det er nå, er han ditt 4. barn. En ren blindpassasjer. Haha. Ja, bør vokse opp i en alder av 40.. Han bidrar økonomisk mer enn meg da, men ikke så mye mer. Anonymous poster hash: 130d2...9cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå