Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #1 Skrevet 13. desember 2015 Sverd, dolk o.l. Tenåringen har dette på ønskelisten sin. Han skal henge det opp på veggen, som pynt. Anonymous poster hash: f115a...fb5
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #2 Skrevet 13. desember 2015 Nei Anonymous poster hash: b0f92...7fd
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #3 Skrevet 13. desember 2015 Nei Anonymous poster hash: 65cc0...f32
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #4 Skrevet 13. desember 2015 Nei, er du gal? Det signaliserer, både ut til "verden" (de som vedkommende har på besøk) og til ens indre at våpen er kult, tøft, stilig. Det er ikke noe jeg ønsker at mine barn skal lære seg å tenke i hvert fall. Eller lære andre unger å tenke. Anonymous poster hash: fc8e3...a6d
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #5 Skrevet 13. desember 2015 Jeg er enig med dere når det kommer til moderne våpen. Historiske våpen, inspirert av eventyrfilmer og tidligere tider har jeg sett på med litt andre øyne. Jeg tenker kanskje feil. Anonymous poster hash: f115a...fb5
Gjest Antarctica Skrevet 13. desember 2015 #6 Skrevet 13. desember 2015 Min tenåring kjøpte seg et sverd selv da han var i Japan (kopi av samuraisverd.) Ser ikke helt noe galt i det. Verre med alle våpenkopiene ungene løper rundt og "skyter" hverandre med når de er 5-6 år!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #7 Skrevet 13. desember 2015 Min tenåring kjøpte seg et sverd selv da han var i Japan (kopi av samuraisverd.) Ser ikke helt noe galt i det. Verre med alle våpenkopiene ungene løper rundt og "skyter" hverandre med når de er 5-6 år! Vi tenker likt. Jeg har alltid hatt forbud mot krigsvåpen, maskinpistoler o.l.Lekesverd og våpen fra f.eks Kaptein Sabeltann har vi hatt i alle år. Anonymous poster hash: f115a...fb5
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #8 Skrevet 13. desember 2015 Det spørs. Fantasyvåpen er jo litt stilig. Eller pil og bue. Men han hadde ikke fått en glock el maskingevær til pynt (eller leke) Anonymous poster hash: d3803...22d
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #9 Skrevet 13. desember 2015 Nei. Vi har heller ikke kaptein Sabeltann sverd, pistol el lign heller Anonymous poster hash: 64a6e...d62
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #10 Skrevet 13. desember 2015 Det har en av ungene fått før og har ingen betenkeligheter med. Nå er de slike som holder på med rollespill, og dette er noe de er veldig fasinert over. Tegner også mye slikt, og gaven de fikk er tegnet i alle mulige vinkler og måter. Hadde de kun vært fasinert over våpenet så er det litt annet, men her er det hele pakken. Anonymous poster hash: c01a5...9de
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #11 Skrevet 13. desember 2015 Min samboer har mye asiatiske våpen som han har hat siden tenårene, de er veldig dekorative & har faktisk blitt brukt når han drevet kampsport med våpen før. Nå står de på en hylle & støver med. Hadde ikke kjøpt til en tenåring om han ikke skjønte alvoret av å ha "pynte" våpen hjemme. De kan jo tross allt skade noen om de blir lekt med... Anonymous poster hash: 6aca1...099
Mandala Skrevet 13. desember 2015 #12 Skrevet 13. desember 2015 Jeg er enig med dere når det kommer til moderne våpen. Historiske våpen, inspirert av eventyrfilmer og tidligere tider har jeg sett på med litt andre øyne. Jeg tenker kanskje feil. Anonymous poster hash: f115a...fb5 Jeg tenker som deg. Og jeg er ikke for tankegangen om at alt av våpen (sverd, pil og bue etc) er fy fy heller. Om man har et fornuftig og oppegående barn, og familien er likeså så tror jeg ikke det skader noen, verken mentalt eller fysisk, med pyntesverd feks.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #13 Skrevet 13. desember 2015 helt greit det vel Anonymous poster hash: 04ce5...0ef
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #14 Skrevet 13. desember 2015 Ser ikke for meg en tenåring går amok og massakrerer skolen med et pynte-Ringenes herre sverd, altså... Anonymous poster hash: 1cd66...070
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå