Gå til innhold

Ekstreme nakkesmerter!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var litt øm og stiv i nakken i går kveld.

Fant en litt øm kul i nakken, ca midt mellom skallen og skulderbladene (høydemessig).

Masserte kulen en stund. Tenkte det kunne være en muskelknute (?).

Våknet i dag tidlig med utrolig vondt. Klarer så vidt å røre nakken. Vondt i nakken, mellom skulderbladene, i skuldrene og mindre styrke i armene. Klarer ikke løfte hodet fra liggende stilling på rygg. Vondt å sitte oppreist. Kjenner jeg ikke orker å sitte oppreist lenger pga tyngden på hodet, som presser ned på den ømme nakke-ryggraden.

Har vært hos kiropraktor for låsning i nakke og rygg før, men dette må være det vondeste og mest hemmende jeg har hatt!

Noen som har opplevd liknende symptomer eller vet hva dette kan være?

24 timer til kiropraktoren åpner. Jeg er alene med seksåringen og baby. Hva skal jeg gjøre? Vurderer å ringe mamma og pappa å be de komme.

Anonymous poster hash: 4b557...434

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? 😵😵😵

Skrevet

Antagelig prolaps i nakken. Massasjen kan ha forverret tilstanden din. Ring legevakt pronte.

Anonymous poster hash: 64a2d...7cb

Skrevet

Huff ja, har hatt det slik jeg også. Men ikke når jeg har vært alene :/ Jeg skulle foreslå at du kunne ta et glovarmt bad, få noen til å massere forsiktig, slike ting. Har du Ibux/Paracet?

Skrevet

Livredd for prolaps. Prøvde med varm dusj. Tror ikke det hjalp noe særlig. Har tatt to paracet. Tør ikke ta noe annet, da jeg ammer. Tror ikke det hjalp så mye heller.

Så forbanna vondt!

Takk for svar. Får vel bare ringe legevakt og høre hva de sier. 40 minutter til nærmeste kiropraktor-vakt. Nakkevondt er teit søndagsaktivitet.

Skrevet

Er så typisk at alt skal skje på søndager... Nei, ring foreldrene dine hvis du vurderer det! Så får du litt hjelp! God bedring :)

Skrevet

Takk for omtanken! Føler meg så hjelpesløs 😂

• 6 måneder senere...
Skrevet

Hvordan gikk det med problemet? Har du det enda?

Skrevet

Vet ikke hva du kan ta når du ammer, men jeg har voltaren 100mg, og de hjelper meg når jeg har skikkelig vondt i nakken. 

Anonymous poster hash: 89cde...3ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...