Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #1 Skrevet 12. desember 2015 Noen her som har erfaring med å bruke familievernkontoret? Det sitter langt inne å kontakte en slik etat, føler nesten som om det er kroken på døra, men samtidig trenger jeg og min partner å få forholdet på rett kjøl og det trenger vi hjelp til. Anonymous poster hash: 60b59...790
Gjest Antarctica Skrevet 12. desember 2015 #2 Skrevet 12. desember 2015 Hvis dere IKKE gjør det er vel veien til brudd enda kortere? De kan hjelpe dere bedre hvis dere kommer før bruddet er et faktum.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #3 Skrevet 12. desember 2015 Mannen og jeg var der for noen år siden. Forholdet skrantet og vi trengte hjelp. Vi hadde nok klart oss uten, men det var greit å ha en nøytral person til å lytte, oppklare og stille noen oppklarende spm. Min mann er en person av få ord. Hun hjalp han til å forklare sine følelser/tanker. For meg var det godt å høre at han sa noe annet enn "mhm" og "ok". Vi er fremdeles sammen. Familievernkontoret jobber også forebyggende, så ikke nøl med å ta kontakt! Anonymous poster hash: 39a3b...6a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå