Gå til innhold

Nettbrett til 8-åring...hvilket?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Styr langt unna kurio!

Anbefaler iPad til barn. Mest utvalg og best brukervennlighet. Ipad2 får du til en grei pris brukt. Det fikk våre barn til jul. Kjøpte nye etui, så så splitter nytt ut

 

Anonymous poster hash: 35138...e97

Skrevet

iPad mini

 

Anonymous poster hash: e5668...e6c

Skrevet

Iallefall ikke kurio. Kjøper virkelig noen det??

 

iPad uten tvil!

 

Anonymous poster hash: 43561...cbd

Skrevet

Hva er galt med Kurio? Hilsen en som er helt ny i dataverden, og har en sønn på 5 år :D



Anonymous poster hash: 250c4...90a
Skrevet

Takker for svar :) Da skal jeg sjekke litt rundt.

HI



Anonymous poster hash: 250c4...90a
Skrevet

Vi kjøpte Samsung tab 2 for to år siden. Vi er godt fornøyd med det.

 

 

Anonymous poster hash: ab0ee...c56

Skrevet

Ipad da kjøper du helvet i hus. La ikkje barnet tru at det er min ipad. Det er din.



Anonymous poster hash: 8c8b1...5d7
Skrevet

Mine har rimelige brett fra Acer. Funker knall de!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...