Mandala Skrevet 13. desember 2015 #26 Skrevet 13. desember 2015 Ca 700 kr på hvert barn. Mellom 7-13 år gamle.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #27 Skrevet 13. desember 2015 Max 1000 kr pr unge. Anonymous poster hash: 97e6e...e1f
*Miss Marple* Skrevet 13. desember 2015 #28 Skrevet 13. desember 2015 Veldig varierende fra år til år og det er slett ikke sikkert de får for samme sum. Vi kjøper ting de trenger og ting de ønsker seg. I år får eldste penger + noen småting for å få pakker under treet. Mellomste får snowboardklær + småting Yngste får alpinustyr + noen leker. Prisen er ikke viktig, det er behovet som bestemmer hva som ligger under treet.
februarprins2013 Skrevet 13. desember 2015 #29 Skrevet 13. desember 2015 ca 1500 kr i år ble 300 til + medlem i disney klubben . han er veldig opptatt av vennebyen også
Mammaentilknollogtott Skrevet 13. desember 2015 #30 Skrevet 13. desember 2015 Her blir det ca 10.000,- på hvert barn. Eldste får xboks one, gavepakke med dusjsåpe, hodetelefoner og endel leker vi ikke har kjøpt enda. Yngste får iPad mini, gavepakke med dusjsåpe, hodetelefoner, sminke, hårstasj og endel leker vi ikke har kjøpt enda.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #31 Skrevet 13. desember 2015 Vi har ett barn. Det ble pc i år 3.000 kr. Kunne ventet med pc og hun kunne lånt vår, men ser at mer og mer av skolearbeidet er på pc og da er det kjekt å slippe å uroe seg for sine egne ting på pc-en om barnet skulle være uheldig å trykke fiel. Kommer også til å bruke det til spilling og programmering. Andre år er det billigere, men som regel blir det sportsustyr e.l.. I år passet alt ustyret fra i fjor, så da ble det pc. Anonymous poster hash: bd912...f9c
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #32 Skrevet 13. desember 2015 ca 1000kr pr unge.. Anonymous poster hash: 6e964...7b2
geitemarken Skrevet 13. desember 2015 #33 Skrevet 13. desember 2015 I år ble det 3000 pr barn, men tidligere år ligget mellom 1500 og 2000. I år fikk de litt dyrere ting, men de varer i mange år og trenger ikke skiftes ut med det første. Hvor mye kommer ann på hvordan man ser det og hvor mye barnet får ellers. Våre barn får ikke mye mellom jul og bursdag utover det de trenger (klær og til aktiviteter på skolen). Våre barn begynner også å bli stor slik at man kan gjøre større invistering er i ting som varer litt lenger. Da barna var små fikk de gaver for 300-500. De var vel egentlig mest glad for esken som tingene var oppi. Man visste at de tingene de fikk da bare varte en kort periode så man la ikke så mye i det.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #34 Skrevet 13. desember 2015 Her blir det ca 10.000,- på hvert barn. Eldste får xboks one, gavepakke med dusjsåpe, hodetelefoner og endel leker vi ikke har kjøpt enda. Yngste får iPad mini, gavepakke med dusjsåpe, hodetelefoner, sminke, hårstasj og endel leker vi ikke har kjøpt enda. Lukrativt å gå på nav skjønner jeg.. Anonymous poster hash: a8a1b...c6f
Mammaentilknollogtott Skrevet 13. desember 2015 #35 Skrevet 13. desember 2015 Her blir det ca 10.000,- på hvert barn. Eldste får xboks one, gavepakke med dusjsåpe, hodetelefoner og endel leker vi ikke har kjøpt enda. Yngste får iPad mini, gavepakke med dusjsåpe, hodetelefoner, sminke, hårstasj og endel leker vi ikke har kjøpt enda.Lukrativt å gå på nav skjønner jeg.. Anonymous poster hash: a8a1b...c6f Ja ikke sant? Har veldig god økonomi vi så jeg klager absolutt ikke. 😄🎄
kråkemamma Skrevet 13. desember 2015 #36 Skrevet 13. desember 2015 Foreløpig 1500 per barn. 5 åringen skal få et par ting til så blir ca 2000. Tenåringen ønsker seg gavekort så blir vel det.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #37 Skrevet 13. desember 2015 Ca 600 kr til han på snart fire og 169 til lillesøster på et halvt år. Vi har svært god økonomi, men kjøper ikke masse ting for å komme opp i en viss sum selv om vi har råd til det. Barna har uansett ikke noe begrep om tingenes verdi. Begge kommer til å få masse gaver av besteforeldre og annen familie så de lider neppe noen nød Anonymous poster hash: f34e8...5b3
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #38 Skrevet 13. desember 2015 Synes det virker som mange bruker mange tusen på gave til barna. Dette synes jeg er helt horribelt! Et barn kan jo bli glad av enkle ting. Og er ikke barna deres glad for enkle ting mener jeg det er foreldrenes skyld. Da har en faktisk selv skapt dette presset ved å gi dyre gaver. Anonymous poster hash: b388a...d09 får litt forsjeligt.minstemann får duplo til 600 og dei eldste får mobil til 1000 kr..barn tenker ikkje på kva ting koster Anonymous poster hash: e6ae3...fcc
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #39 Skrevet 13. desember 2015 Det varierer veldig, 500- 30 000. Når de var små var det lave summer, nå får de ofte det de trenger av feks pc, tlf, ski osv. Eldste fikk en båt i bursdagsgave i sommer, en liten jolle. Datteren min fikk en ponny når hun fylte 10 år (vi betaler stallplass og utstyr og følger opp). Har veldig takknemlige barn uansett hva de får. Anonymous poster hash: 8c4aa...5cb
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #41 Skrevet 13. desember 2015 Her blir det ca 10.000,- på hvert barn. Eldste får xboks one, gavepakke med dusjsåpe, hodetelefoner og endel leker vi ikke har kjøpt enda. Yngste får iPad mini, gavepakke med dusjsåpe, hodetelefoner, sminke, hårstasj og endel leker vi ikke har kjøpt enda.Lukrativt å gå på nav skjønner jeg.. Anonymous poster hash: a8a1b...c6f Ja ikke sant? Har veldig god økonomi vi så jeg klager absolutt ikke. 😄🎄 Kanskje gi litt til flyktningene også? Anonymous poster hash: 4753b...7ff
Mammaentilknollogtott Skrevet 13. desember 2015 #42 Skrevet 13. desember 2015 Her blir det ca 10.000,- på hvert barn. Eldste får xboks one, gavepakke med dusjsåpe, hodetelefoner og endel leker vi ikke har kjøpt enda. Yngste får iPad mini, gavepakke med dusjsåpe, hodetelefoner, sminke, hårstasj og endel leker vi ikke har kjøpt enda.Lukrativt å gå på nav skjønner jeg.. Anonymous poster hash: a8a1b...c6f Ja ikke sant? Har veldig god økonomi vi så jeg klager absolutt ikke. 😄🎄Kanskje gi litt til flyktningene også? Anonymous poster hash: 4753b...7ff Nei så absolutt ikke! Vi hjelper folk i nærmiljøet, barnefamilier som har lite og vi hjelper en gjeng med damer som hjelper narkomane og uteliggere i Oslo. Hadde alle de som hjelper lykkegjegerne som nå kommer til Norge, hjulpet våre egne nordmenn så hadde man kunne utrettet mye! Gir jaggu nok til asylsøkere gjennom skatteseddelen gitt. Det er en skam at mange glemmer våre egne! 😡👎🏻
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #43 Skrevet 13. desember 2015 Her blir det ca 10.000,- på hvert barn. Eldste får xboks one, gavepakke med dusjsåpe, hodetelefoner og endel leker vi ikke har kjøpt enda. Yngste får iPad mini, gavepakke med dusjsåpe, hodetelefoner, sminke, hårstasj og endel leker vi ikke har kjøpt enda.Lukrativt å gå på nav skjønner jeg.. Anonymous poster hash: a8a1b...c6f Ja ikke sant? Har veldig god økonomi vi så jeg klager absolutt ikke. 😄🎄Kanskje gi litt til flyktningene også? Anonymous poster hash: 4753b...7ff Nei så absolutt ikke! Vi hjelper folk i nærmiljøet, barnefamilier som har lite og vi hjelper en gjeng med damer som hjelper narkomane og uteliggere i Oslo. Hadde alle de som hjelper lykkegjegerne som nå kommer til Norge, hjulpet våre egne nordmenn så hadde man kunne utrettet mye! Gir jaggu nok til asylsøkere gjennom skatteseddelen gitt. Det er en skam at mange glemmer våre egne! 😡👎🏻 Det er nå vi skattebetalere som betaler lønna di, så at akkurat du bidrar så mye til flyktningene er vel en annen sak.. Jeg vil heller ha millioner av flyktninger i dette landet istedenfor en av deg.. Anonymous poster hash: a8a1b...c6f
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #44 Skrevet 13. desember 2015 Toåringen ønsket seg ny "baby", så det skal hun få av oss. Den kostet litt under 700 kroner. I tillegg blir det en ting fra julenissen, kanskje et puslespill eller play' doh. Har ikke kjøpt til femåringen enda. Vurderer utkledningsklær. Anonymous poster hash: f938c...d6a
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #45 Skrevet 13. desember 2015 2åringen får sykkel til 1000 kr (syntes dette var litt dyrt, men ville fått sykkel til våren uansett) Yngstemann får ingenting Anonymous poster hash: 4f0a4...c87
skinnfilla Skrevet 13. desember 2015 #46 Skrevet 13. desember 2015 De 3 eldste får for ca 2000, Yngste er bare 1mnd, har kjøpt en babygym, fordi søstrene mente det var urettferdig at hun ikke skulle få pakke...
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #47 Skrevet 13. desember 2015 Jeg har brukt 1300 på 2 barn. Da får de 5 gaver hver. Ikke masse stort og fancy men praktiske og morsomme leker som hjelper på språk foreksempel :-) Anonymous poster hash: cc026...829
Mammaentilknollogtott Skrevet 13. desember 2015 #48 Skrevet 13. desember 2015 Her blir det ca 10.000,- på hvert barn. Eldste får xboks one, gavepakke med dusjsåpe, hodetelefoner og endel leker vi ikke har kjøpt enda. Yngste får iPad mini, gavepakke med dusjsåpe, hodetelefoner, sminke, hårstasj og endel leker vi ikke har kjøpt enda.Lukrativt å gå på nav skjønner jeg.. Anonymous poster hash: a8a1b...c6f Ja ikke sant? Har veldig god økonomi vi så jeg klager absolutt ikke. 😄🎄Kanskje gi litt til flyktningene også? Anonymous poster hash: 4753b...7ff Nei så absolutt ikke! Vi hjelper folk i nærmiljøet, barnefamilier som har lite og vi hjelper en gjeng med damer som hjelper narkomane og uteliggere i Oslo. Hadde alle de som hjelper lykkegjegerne som nå kommer til Norge, hjulpet våre egne nordmenn så hadde man kunne utrettet mye! Gir jaggu nok til asylsøkere gjennom skatteseddelen gitt. Det er en skam at mange glemmer våre egne! 😡👎🏻 Det er nå vi skattebetalere som betaler lønna di, så at akkurat du bidrar så mye til flyktningene er vel en annen sak.. Jeg vil heller ha millioner av flyktninger i dette landet istedenfor en av deg.. Anonymous poster hash: a8a1b...c6f Jeg jobber faktisk, så det pisse du lirer av deg om at du betaler min lønn kan du stappe et annet sted! Ja jeg er sykemeldt nå fordi jeg er syk! Faan å vanskelig dere har for å forstå ting her inne, evneveike hele gjengen eller? Blir nok med piss fra dere til slutt!!!!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #49 Skrevet 13. desember 2015 Her blir det ca 10.000,- på hvert barn. Eldste får xboks one, gavepakke med dusjsåpe, hodetelefoner og endel leker vi ikke har kjøpt enda. Yngste får iPad mini, gavepakke med dusjsåpe, hodetelefoner, sminke, hårstasj og endel leker vi ikke har kjøpt enda.Lukrativt å gå på nav skjønner jeg.. Anonymous poster hash: a8a1b...c6f Ja ikke sant? Har veldig god økonomi vi så jeg klager absolutt ikke. 😄🎄Kanskje gi litt til flyktningene også? Anonymous poster hash: 4753b...7ff Nei så absolutt ikke! Vi hjelper folk i nærmiljøet, barnefamilier som har lite og vi hjelper en gjeng med damer som hjelper narkomane og uteliggere i Oslo. Hadde alle de som hjelper lykkegjegerne som nå kommer til Norge, hjulpet våre egne nordmenn så hadde man kunne utrettet mye! Gir jaggu nok til asylsøkere gjennom skatteseddelen gitt. Det er en skam at mange glemmer våre egne! 😡👎🏻 Det er nå vi skattebetalere som betaler lønna di, så at akkurat du bidrar så mye til flyktningene er vel en annen sak.. Jeg vil heller ha millioner av flyktninger i dette landet istedenfor en av deg.. Anonymous poster hash: a8a1b...c6f Jeg jobber faktisk, så det pisse du lirer av deg om at du betaler min lønn kan du stappe et annet sted! Ja jeg er sykemeldt nå fordi jeg er syk! Faan å vanskelig dere har for å forstå ting her inne, evneveike hele gjengen eller? Blir nok med piss fra dere til slutt!!!! Syk og syk.... Når vanlige folk er syke så setter de ikke igang ett fucking juleverksted for hele jævla familien. Du, og slike som deg provoserer så jævlig. Rett og slett en skam for velferdstaten er du.. Anonymous poster hash: a8a1b...c6f
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2015 #50 Skrevet 13. desember 2015 Vi har brukt ca 400.000,- på julegaver til våre tre barn tilsammen i år. De driver med kostbare idretter på høyt nivå så da blir mange av gavene relatert til det. Til "vanlig" får de gaver til ca 10-20.000,- hver. De begynner å bli store og får ofte ski/slalomutstyr/snowboard/ skitøy og evt telefon, Mac , iPad, spillkonsoll etc til jul i tillegg til litt klær og små stasj.. Anonymous poster hash: a0a3b...31e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå