Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #1 Skrevet 12. desember 2015 Hatt den 1 år og skal bestille meg time for å få den fjernet. Meget effektivt som prevensjon pga hyppige småblødninger. Hormonell som fy har jeg også vært. Noen siste positive erfaringer før den dras ut? Også lurer jeg på hvordan spiral er sammenlignet med p-stav? Anonymous poster hash: 645a5...e45
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #2 Skrevet 12. desember 2015 Jeg ble aldri gravid med den i armen å det er vedlig posetivt! Veldig deilig å slippe å tenke på prevensjon hele tiden. Jeg hadde ingen bivirkninger annet enn første måneden så jeg kommer garantert til å skaffe en ny når jeg først er i forhold igjen. Anonymous poster hash: 14dc8...e84
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #3 Skrevet 12. desember 2015 Tipp topp! Kommer til å bruke P-stav når jeg trenger prevansjon igjen! Anonymous poster hash: 3e8d6...be8
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #4 Skrevet 12. desember 2015 Hatt den 1 år og skal bestille meg time for å få den fjernet. Meget effektivt som prevensjon pga hyppige småblødninger. Hormonell som fy har jeg også vært. Noen siste positive erfaringer før den dras ut? Også lurer jeg på hvordan spiral er sammenlignet med p-stav? Anonymous poster hash: 645a5...e45 Regner med du vil få samme bivirkninger med hormonspiral da det er samme hormonene i. Jeg hadde småblødningr i 1 år med hormonspiral, valgte da å ta den ut! Anonymous poster hash: cb1f6...e6b
petitt Skrevet 12. desember 2015 #5 Skrevet 12. desember 2015 Jeg tenker å få satt inn en Aldri tenkt over dette som et alternativ, men det er jo råsmart! Hormoner er det jo i alt av prevensjon, er det ikke to mulige sammensetninger, tåler man ikke de må man gå for minipille? Eller er jeg på bærtur? :-O
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #6 Skrevet 12. desember 2015 Helt fantastisk prevensjon for man mister ALL sexlyst! Umulig å bli gravid med den for man har ikke sex med den. Også tørker skrufsa inn så det er uansett ikke mulig å gjennomføre samleie. Men du blir jo ei skikkelig surfitte også, så mannen er ikke så gira likevel. Anbefales Anonymous poster hash: eb347...f73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå