Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #1 Skrevet 12. desember 2015 Jeg har ei på 4 uker. Hu fikk pupp i 2 uker så var det slutt. Etter mme har hun fått hvit tunge. Skikkelig belegg. Jeg googler som en gal og kommer over trøske. Jeg har nok fått sopp i ene brystvorten siste uken. Hvit og klør. Hun har ikke fått pupp på 2 uker. Var ikke hvit på koppen når hun ble ammet. Kan det være trøske hos henne likevel? Koker flasker og smokker et par ganger om dagen. Om vi har hatt litt kaos og hun plutselig er sulten så kan det hende vi kun vasker god med såpe. Men da starter vi med koking rett etter det måltidet. Legen på mandag ja...men hva kan jeg gjøre selv for henne? Hun plages ikke. Rolig som et lam og spiser godt. Gulper mer i det siste bare. Sammenheng? ??? Anonymous poster hash: bd714...3b2
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #2 Skrevet 12. desember 2015 Det høres ut som trøske, la henne sutte på en klut dyppet i farris, det bør ta knekken på det Trøske er kjempevanlig hos spedbarn..ta det helt med ro Anonymous poster hash: 698ee...267
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #3 Skrevet 12. desember 2015 Det høres ut som trøske, la henne sutte på en klut dyppet i farris, det bør ta knekken på det Trøske er kjempevanlig hos spedbarn..ta det helt med ro Anonymous poster hash: 698ee...267 Hvor ofte og hvor mye kan hun sutte på dette da? Og hvordan får jeg hun til å sutte på en klut!? Hun er 4 uker... bare sover og tar flaska si. Våken en time i løpet av dagen og er bare sola selv! Anonymous poster hash: bd714...3b2
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #4 Skrevet 12. desember 2015 tja jeg dyppet en gasklut i farris og puttet den inn i munnen på baby 2-3 ganger per dag i 10-20 sek, da forsvant det etter bare 2-3 dager... Anonymous poster hash: 698ee...267
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2015 #5 Skrevet 12. desember 2015 Hadde min også. Helt ufarlig ;-) Anonymous poster hash: 565c5...b24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå