Gå til innhold

Noen som har erfaring med vallergan her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt en om kvelden 4 dager i uka, 3 dager pause, i nesten et år. Nå. Virker de ikke i det hele tatt lenger:(

Så jeg lurer litt på om dere har mistet effekten av det etter så lang tid, selv med flere dagers pauser? Eller kan dette komme av at jeg har økt dosen på den medisinen som gav meg disse søvnproblemene?

Jeg vet dere ikke vet hvorfor det ikke virker, bare lurer på om det er normalt å miste effekten etter et år..:P

Dette ble rotete. Merker at jeg er helt ute for tida, har ikke sovet skikkelig på flere uker. Er desperat etter søvn. Skal ringe legen på mandag!

Anonymous poster hash: 976a4...816

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt 1 tabl i ca 2.5 år, ikke mistet effekt, tar hver dag

Anonymous poster hash: 9b5d9...aad

Skrevet

Den mister bivirkningen sin som er søvnighet etterhvert ja. Den medisinen er mot allergi opprinnelig.

Skrevet

Kroppen kan bli resistent fordi tolleransegrensen blir høyere.

Skrevet

Ring legen din.

Om en pille inneholder 10 mg vallergan så er det en dose det vil være (med legens velsignelse) mulig å øke opp. Så kan du kanskje få deg litt søvn igjen :)

Anonymous poster hash: 08cff...a45
Skrevet

Den mister bivirkningen sin som er søvnighet etterhvert ja. Den medisinen er mot allergi opprinnelig.

Det vet jeg. :) Tror jeg fikk denne fordi den var veldig svak? Bare til å begynne med.

Skrevet

Kroppen kan bli resistent fordi tolleransegrensen blir høyere.

Det var derfor legen sa jeg ikke skulle ta hver dag, men ha noen dagers pauser. Har gjort dette hele tiden, så syns det har rart:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...